  • Data: 2017-06-09 18:33:39
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ohcvjh$cja$1@node2.news.atman.pl...
    > Zacznijmy od tego, że nie mam stałego IP.
    > Jest jakaś realistyczna możliwość obejścia tego ?
    > Niby są jakieś dyndns'y - ale nigdy praktycznie z tego nie korzystałem.
    > To w ogóle ma szansę sensownie zadziałać do takich testów i eksperymentów
    > ?

    Jak najbardziej - swego czasu, przez ponad rok nieco, prowadziłem własny
    serwer news (ale lokalny) (niektórzy z tu obecnych kojarzą), IP się
    zmieniało, a serwer był cały czas dostępny.
    Są darmowe serwisy, są małe programiki-klienty, które odświeżają wpis naszej
    domeny w serwerach, abyśmy tego ręcznie nie musieli.
    Najprawdopodobniej będzie potrzebna rejestracja, ale jest darmowa i nawet
    chyba reklamy nie przychodzą, albo nieliczne, w kazdym razie, nie mialem z
    tym problemu. Co miesiąc trzeba będzie się zalogować (tydzień przed
    przyjdzie mail od nich) i zaznaczyć, że chce się nadal, też za darmo, nieco
    upierdliwe, ale szybko idzie, tam chyba na DynDNS.org miałem. Darmowe było
    chyba 5 poddomen. Albo 3, nie pomnę.

    Nie zapomnij o przekierowaniach, jeśli siedzisz za NATem. Każdy router
    powinien to mieć w menu.
    Ja ustawiałem dla eMule i jak dobrze zrobiłem, to działało.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

    PS Przepraszam za literówki.