    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: NTG, ale może ktoś wie: W10 i .net FrameWork 3.5
    Date: Mon, 14 Feb 2022 11:31:05 +0100

    W dniu 13.02.2022 o 22:25, Irek.N. pisze:
    > Nie ta grupa, ale pomyślałem że nieraz nie w temacie dobre porady się
    > trafiały i ktoś może mieć pomysł jak wybrnąć z patowej dla mnie sytuacji.
    >
    > Jest sobie komp. Na nim 3 instalki W10, na jednej z nich potrzebuje
    > zainstalować .net w wersji 3.5. Teoretycznie w funkcjach systemu
    > windows mogę włączyć tą wersję, ale z jakiejś niezrozumiałej dla mnie
    > przyczyny, okno "funkcje w windowsie" jest zawsze puste i nie dostaję
    > żadnej opcji wyboru. Oczywiście tylko w tej instalce na której mi
    > zależy, pozostałe 2 ślicznie wypełniają to okno opcjami (co zresztą
> [...]

    Może wypróbuj tego co ja. Mam co prawda opcje włączenia .NET 3.5 ale nie
    widzę potrzeby jej włączania. Instalowałem już wiele programów które
    zgłaszały zapotrzebowanie na wcześniejsze wersje .netów, jednak jakoś
    wszystkie apki dały się zainstalować i chodzą normalnie mimo że nie
    dostały tych .netów. Jednym słowem jak przy instalacji tego potrzebnego
    Ci programu pokaże się komunikat z monitem o wersję 3.5 to każ mu się
    wypchać i instaluj dalej.

    Jakieś komunikaty są na wstręty systemu do łączenia się z netem?