    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Nagrane komunikaty z telefonii stacjonarnej
    Date: Thu, 7 Apr 2022 10:50:55 +0000 (UTC)

    Piotr C. <k...@g...com> wrote:

    > Wątpię czy ktoś mi tu pomoże, ale poszukuję nagrania "Abonent czasowo
    > wyłączony" w dobrej jakości. Gdyby było z centrali E-10 to stawiam
    > flaszke! Ja niestety tyle się za to zabierałem, że centrale odłączyli,
    > było to jakieś 20 lat temu :). Aha, musi być PSTN - żadne dziadostwo z
    > komórek :)

    To trafiłeś... :) Właśnie jakieś 20 lat temu bawiłem się w robienie muzyki
    i akurat zgrałem te sample. Tylko mam podzielone (osobno "abonent" i
    osobno "czasowo wyłączony").

    Abonent:

    https://drive.google.com/file/d/1HlzFWBsXwz1SPq_1JRu
    JYactCpuaS47O/view?usp=sharing

    Czasowo wyłączony:

    https://drive.google.com/file/d/1GazCnYiSHHFvkI2fCM4
    AIs7NxVmdeBwZ/view?usp=sharing

    Mogę wyciągnąć też resztę z tego miksu:

    https://drive.google.com/file/d/1Xk7erKQvH7y3q9RZoyp
    nVwHIdqA7_TXO/view?usp=sharing

    --
    Profesor biologii mowi do studentow:
    - Zaraz pokaze panstwu zabe. Bedzie ona tematem dzisiejszego wykladu.