  • 1. Data: 2022-04-07 05:34:15
    Temat: Nagrane komunikaty z telefonii stacjonarnej
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    Wątpię czy ktoś mi tu pomoże, ale poszukuję nagrania "Abonent czasowo wyłączony" w
    dobrej jakości. Gdyby było z centrali E-10 to stawiam flaszke! Ja niestety tyle się
    za to zabierałem, że centrale odłączyli, było to jakieś 20 lat temu :). Aha, musi być
    PSTN - żadne dziadostwo z komórek :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-04-07 12:50:55
    Temat: Re: Nagrane komunikaty z telefonii stacjonarnej
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr C. <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > flaszke! Ja niestety tyle się za to zabierałem, że centrale odłączyli,
    > było to jakieś 20 lat temu :). Aha, musi być PSTN - żadne dziadostwo z

    To trafiłeś... :) Właśnie jakieś 20 lat temu bawiłem się w robienie muzyki
    i akurat zgrałem te sample. Tylko mam podzielone (osobno "abonent" i
    osobno "czasowo wyłączony").

    Abonent:

    https://drive.google.com/file/d/1HlzFWBsXwz1SPq_1JRu
    JYactCpuaS47O/view?usp=sharing

    Czasowo wyłączony:

    https://drive.google.com/file/d/1GazCnYiSHHFvkI2fCM4
    AIs7NxVmdeBwZ/view?usp=sharing

    Mogę wyciągnąć też resztę z tego miksu:

    https://drive.google.com/file/d/1Xk7erKQvH7y3q9RZoyp
    nVwHIdqA7_TXO/view?usp=sharing

    --
    Profesor biologii mowi do studentow:
    - Zaraz pokaze panstwu zabe. Bedzie ona tematem dzisiejszego wykladu.

  • 3. Data: 2022-04-07 19:03:56
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Thursday, April 7, 2022 at 3:50:56 AM UTC-7, Arnold Ziffel wrote:
    > To trafiłeś... :) Właśnie jakieś 20 lat temu bawiłem się w robienie muzyki
    > i akurat zgrałem te sample. Tylko mam podzielone (osobno "abonent" i
    > osobno "czasowo wyłączony").

    Ooo, dzięki, zacny miks, przypomina mi się Impulse Tracker, też coś próbowałem :)
    A co to za centrala? Nie rozpoznaje głosu żadnej z popularnych tepsianych central.

    P.

  • 4. Data: 2022-04-08 02:23:10
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Piotr C. <k...@g...com> wrote:

    > Ooo, dzięki, zacny miks, przypomina mi się Impulse Tracker, też coś
    > próbowałem :)

    A no, coś w tym stylu -- Fast Tracker :)

    > A co to za centrala? Nie rozpoznaje głosu żadnej z popularnych
    > tepsianych central.

    Nie wiem na pewno. Pamiętam, że kiedyś mieliśmy Pentacontę a potem S12,
    ale czy aby na pewno była to S12... teraz już nie jestem pewien. Możliwe
    też (choć mało prawdopodobne), że nagrywałem to u znajomego, u którego
    często bywałem, a który miał w ogóle innego operatora (Netia).

    --
    Recepcja hotelu:
    - Szybko, przed hotelem leży kobieta! Jest nieprzytomna, wygląda jakby

  • 5. Data: 2022-04-15 23:53:56
    Od: SDD <s...@g...com>

    czwartek, 7 kwietnia 2022 o 05:34:16 UTC+2 Piotr C. napisał(a):
    > Wątpię czy ktoś mi tu pomoże, ale poszukuję nagrania "Abonent czasowo wyłączony" w
    dobrej jakości. Gdyby było z centrali E-10 to stawiam flaszke! Ja niestety tyle się

    Z E-10 to ie było jednej wersji na Polskę (inaczej niż S-12). W Radomsku miałem
    zupełnie inny komunikat niż mieli np. w Częstochowie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2022-04-17 00:56:50
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Friday, April 15, 2022 at 2:53:57 PM UTC-7, SDD wrote:
    > Z E-10 to ie było jednej wersji na Polskę (inaczej niż S-12). W Radomsku miałem
    zupełnie inny komunikat niż mieli np. w Częstochowie.

    > Pozdrawiam
    > SDD

    A to ciekawe! To kto nagrywał te komunikaty? Lokalna ekipa na etapie instalacji?
    Poznańskie nagrania były dość charakterystyczne, poznadam NMTN i połączenie nie może
    być zrealizowane. Co ciekawe - a odkryłem to dopiero niedawno - ten trzytonowy gong
    różnił się nieco częstotliwościami w zależności od komunikatu (mówimy o tej samej
    centrali). Taką technike stosowano w USA, żeby wszelkiego rodzaju automatyka mogła
    zrozumieć sytuację (dodatkowo też modulowano długość tych tonów).
    S12 natomiast... straszne były. Nie wiem czy nadal, ale to wyglądało jak by na siłę
    chcieli się zmieścić w jednej sekundzie z całym "niematakiegonumeru".
    P.

  • 7. Data: 2022-04-21 15:09:37
    Od: SDD <s...@g...com>

    niedziela, 17 kwietnia 2022 o 00:56:51 UTC+2 Piotr C. napisał(a):
    zupełnie inny komunikat niż mieli np. w Częstochowie.

    > A to ciekawe! To kto nagrywał te komunikaty? Lokalna ekipa na etapie instalacji?
    Poznańskie nagrania były dość charakterystyczne,

    Ja byłem tylko prostym phreakerem i wiem jak to od strony usera wyglądało :)