  • Data: 2022-09-20 11:08:38
    Temat: Re: Napęd elektrotermiczny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Sep 2022 10:27:08 +0200, Mateusz Bogusz wrote:

    > Jest sprężyna. W instrukcji podają że docisk 100N, ale dziwne że trzy
    > małe śrubeczki to trzymają a przy otwarciu miałoby zrobić dziurę w brzuchu.

    przy rozkreceniu taka srubka moze trafic w oko, jesli trzyma 10kG :-)

    > A tak w ogóle jak to działa? Myślałem że tam jest jakiś silniczek,

    to by sie nie nazywa elektrotermiczny :-)

    No chyba, ze nazwa ma sugerowac, ze do termiki :-)

    > powolny ale z dużym momentem a napisałeś że wosk i grzałka? Ale moment.
    > Kiedy nie ma podanego napięcia to sprężyna dociska (NC). A kiedy jest
    > podane napięcie to...wosk się topi i rozszerza poruszając trzpieniem do
    > wewnątrz?

    Rozkrecisz, to sie dowiesz :-)

    Akurat przekroje to podali chyba tylko dla NC, przynajmniej tak
    napisali. Ale ten 26LC ma konstrukcje odmienna i sprzezyne z drugiej
    strony.

    A moze byc np tak, ze ten trzpien sie zapiera o obudowe siłownika,
    podnosi caly element z woskiem, i ten elemnent/obudowa jest
    sprzegniety z drugim trzpieniem, ktory na zawor naciska.

    J.