  • Data: 2022-09-20 10:27:08
    Temat: Re: Napęd elektrotermiczny
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.09.2022 09:57, J.F wrote:
    > Ale po co ?

    Nie wiem, nie jestem elektronikiem.

    > Na oko - jest tam jakas sprezyna, ktora moze byc silna.
    > Moze byc gorące ... jak swiezo uzywane.
    > A moze sie boją o porazenie elektryczne.
    >
    > Albo po prostu dupochron.

    Jest sprężyna. W instrukcji podają że docisk 100N, ale dziwne że trzy
    małe śrubeczki to trzymają a przy otwarciu miałoby zrobić dziurę w brzuchu.

    A tak w ogóle jak to działa? Myślałem że tam jest jakiś silniczek,
    powolny ale z dużym momentem a napisałeś że wosk i grzałka? Ale moment.
    Kiedy nie ma podanego napięcia to sprężyna dociska (NC). A kiedy jest
    podane napięcie to...wosk się topi i rozszerza poruszając trzpieniem do
    wewnątrz?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz