  • Data: 2020-07-22 12:59:01
    Temat: Re: Naprawa płyty 486 - układ power on reset?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-07-22 o 12:18 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Można było dokupić nakładkę z radiatorem i wentylatorem.

    Kupić pewnie można było, co innego zamontować. U mnie ten 486 był pod
    koszyczkiem na napędy 5.25" - miejsca nad nim może z pół centymetra.
    Obudowa desktop w pięknym kolorze beżu oczywiście (obudowę mam do
    dziś, sama płyta nie przeżyła niestety kilkuletniego pobytu w piwnicy).

    > Nawet mam jeszcze jeden taki. Zdecydowanie stabilizował pracę.

    Mój 486DX2/66 był bardzo stabilny, nie było czego "stabilizować". Ew.
    pady zaczął zaliczać dopiero, kiedy próbowałem mu wrzucić W95, ale to
    nie temperatura CPU była tutaj problemem.

    Mateusz