  • Data: 2021-03-26 17:47:43
    Temat: Re: Narzędzia do wizualizacji systemów Embedded
    Od: Maciek Godek <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 26 marca 2021 o 17:16:29 UTC+1 Maciej Sobczak napisał(a):
> [...]
    jedynie komponenty wymagane do wdrożenia i ewentualnie zależności między nimi.
    > A Twój diagram pokazał coś innego?

    Tak, wątki, struktury, urządzenia i relacje korespondencji między strukturą a
    rzeczywistym bytem

    > No właśnie to wszystko ma swoje miejsce w dep-diag. Z powyższej strony:
    >
    > "what hardware components ("nodes") exist (e.g., a web server, an application
    server, and a database server), what software components ("artifacts") run on each
    node (e.g., web application, database), and how the different pieces are connected
    (e.g. JDBC, REST, RMI)."

    > Nawet protokoły komunikacyjne można wskazać.

    a wątki, struktury, urządzenia i relacje korespondencji między strukturą a
    rzeczywistym bytem?