    From: "Ewa" <e...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja na Androida - którą polecacie?
    Date: Mon, 1 May 2023 19:10:02 -0000 (UTC)

    Tak jak planowałam, w sobotę przeczytałam wszystkie uwagi
    zamieszczone pod adresem
    https://here.freshdesk.com/en/support/solutions/fold
    ers/24000012080
    Część z tych informacji była mi już znana. Ponadto znalazłam tam opisy
    do:
    - wstawiania punktów na trasie
    - czyszczenia historii
    - zmiany punktu startowego (innego niż ten wskazany przez GPS)
    Ikonka z Twojego Fotosiku (dzięki za niego) pokazuje się u mnie
    na liście tras do wyboru, a ja spodziewałam się jakiejś specjalnej
    ikony po prawej stronie już po tym wyborze.
    Gdy tę ikonę (a nie tę na pasku drogi) przytrzymałam przez chwilę,
    symulacja ruszyła z prędkością 50 km/h i pojawiło się ostrzeżenie
    na uliczce osiedlowej z ograniczeniem do 20 km/h. Tak miało być.
    Zatem symulacja już u mnie działała.

    Chciałam od razu w sobote w południe Ciebie o tym powiadomić
    i wtedy zaczęły się schody.
    Nie mogłam wysłać żadnego postu na grupę. Prawdopodobne były
    2 przyczyny:
    1) pojawiające sie ostrzeżenie TB przy próbach wysyłania postów:
    Wystąpił błąd protokołu NNTP: Cannot connect to NNTP server
    193.110.121.168 (193.110.121.168:119), connect error 10060
    2) informacja, że serwer grup dyskusyjnych Neostrady właśnie
    zakończył działalność, ogłoszona jak się okazało, tutaj:
    https://groups.google.com/g/pl.internet.komunikaty/c
    /xfe23AGyFGs

    Nie będę już opisywać co i kiedy próbowałam z tym zrobić.
    Zaznaczę tylko, że w sobotę wieczorem wysłałam do Ciebie e-maila
    na adres wyświetlający sie przy Twoim nicku. Podejrzewam, że nie
    jest to prawdziwy adres, bo nie odpowiedziałeś na niego, chociaż
    mój e-mail nie wrócił jako undelivered. Chyba jednak gdzieś doszedł
    i mam nadzieję, że nie zaowocuje to spamem w mojej skrzynce.

    Zakładając, że przyczyna może byc w nie działającym już serwerze
    poszukałam innego działającego (jeszcze) serwera grup dyskusyjnych.
    Musiałam jednak się zarejestrować i zaczekać na akceptację, która
    przyszła w nocy z soboty na niedzielę. W niedziele rano od razu
    spróbowałam wysłać mój post na ten drugi serwer. Wtedy pojawił
    sie komunikat ThunderBirda z przeprosinami za awarię i prośbą
    o wysłanie im opisu. Tak zrobiłam. Mój post na grupie się nie pokazał.
    Wygląda więc na to, że przyczyna jest jednak po stronie TB.
    Tak myślę nadal, bo już dzisiaj, czyli 1 maja, pojawił sie post wysłany
    przez kogoś na serwer Neostrady.

    Właśnie znalazłam i zainstalowałam innego klienta grup dyskusyjnych
    i spróbuję wysłać przy jego pomocy mój post, na ten drugi serwer.

    Pozdrawiam
    Ewa