    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Date: Mon, 11 Jan 2021 23:19:29 +0100

    > Serio? Czyli kasa którą wydawałem na dwumasy, sprzęgła, wtryski, egr,
    > dpf, remont skrzyni i całą kupę innych rzeczy to rozumiem że to były
    > drobne remonty? :>

    napisałem "mądrze". JA nigdy nie miałem dwumasy, dpfa itp. sprzęgło -
    tak, raz wymieniałem za 300zł. wtryski - jakie miałeś? sprawdziłeś to
    przed zakupem? Ja naprawialne bosche, ale nie naprawiałem. remont
    skrzyni? w jakim aucie i kto ją zabił?
    przez ostatnie 22 lata, hamulce, rozrządy, sworznie kierownicy, 1
    przekaźnik i 1 pompka w baku i wspomniane sprzęgło. przy czym np to
    sprzęgło było w "starter packu" po zakupie nieznanego auta.to przez 22
    lata jazdy dieslem. najmłodszy miał 7 lat, a sprzedawałem je jak miały
    grubo ponad 350 tyś.
    szczęście? może 5%. trochę myślenia i czytania przed zakupem, trochę
    słuchania co auto chce powiedzieć.
    O autach, o luksusie, porównaniu komfortu jazdy pomiędzy lexusem a
    mercedesem - nie mam bladego pojęcia. tak samo wisi mi to i powiewa jak
    różnica w smaku pomiędzy kawiorem czerwonym a czarnym. albo pomiędzy
    małżami a osimiornicami. Każdy ma inne zainteresowania. ale mamy też
    wspólne potrzeby. tak jak odżywianie i przemieszczanie. Mnie wystarczą
    frytki, pomidorowa, kotlet, kartofle z kapustą i auto z klimą,
    poduszkami i przeglądem. Wam? Luksus na 4 kołach, który kosztuje
    fortunę, który też służy do przemieszczania... i czego jeszcze?
    ToMasz