  • Data: 2021-01-12 10:21:53
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-01-2021 o 10:15, J.F. pisze:

    > Rano wiekszosc musi dojechac do pracy :-)

    Sądząc po ruchu, to jednak mniejszość.
    A jak się nie pamięta, trzeba czas poświęcić rano.

    > Ale chodzi o to "darmowej" czy o uciazliwosc podlaczania wtyczki w garazu ?

    "darmowej"

    > Bo mnie by sie nie chcialo czekac gdzies pol godziny az sie podladuje,
    > no chyba ze ... pod sklepem, zakupy i tak musze zrobic, to moge podlaczyc.

    Dokładnie tak.
    Dostosowałem cykl zakupowy do elektryka, zamiast jechać raz w tygodniu
    na 2h do hipermarketu, jeżdżę kilka razy po 0,5h do supermarketu, który
    jest przy ładowarce.
    Ostatnio do listy doszły mi:
    Aldi, Biedronka i kolejny Lidl.

    > No i to teraz/dawniej, gdy darmo - raczej nie chcialoby mi sie ladowac
    > po 2zl

    A kto mówi o ładowaniu za 2 zł?

    >, gdy w domu w nocnej taryfie jest ... 30gr ?

    Wiadomo - ale pisaliśmy o sytuacji awaryjnej, gdy się nie podłączyło w
    domu, jechać trzeba, a zasięg taki, że do pracy nie dojedzie.
    Wtedy trzeba sobie przypomnieć zwyczaje ze smrodowozu i zapłacić furę
    kasy za możliwość jazdy.