  • Data: 2021-01-12 12:37:18
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-01-2021 o 12:25, T. pisze:

    > Czyli jakie? Chodzi o prędkość do setki?

    Jeśli chodzi o osiągi to tak.
    Z wyposażenia poszukaj sobie auta z ogrzewaniem postojowym.

    >To dla mnie jest dość mało
    > istotne,

    I to samo dotyczy wyposażenia w jakimś przypadkowym aucie.

    >ważniejszy jest moment napędowy,

    Tego w ogóle nie idzie tak porównać, bo ten moment w smrodowozie jest
    przycinany przez skrzynię biegów, a elektryku masz to rozwijane w sposób
    praktycznie liniowy.
    Więc nawet jeśli maksymalny moment jest podobny, to jego przebieg daleko
    lepszy.
    Już więcej da to porównanie przyspieszenia, zwłaszcza elestyczności.

    > Auto elektryczne wyposażone tak jak mój Captur pewnie kosztowałoby
    > dobrze ponad 200 tys. zł.

    A Captura wyposażonego jak moje Zoe, pewnie nie kupisz nawet za 300 tys.
    Mimo że to podstawowa wersja Zoe.