  • Data: 2021-01-12 12:25:06
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-12 o 11:29, Cavallino pisze:

    > W drugą stronę też to działa.
    > Ile byś zapłacił za auto, które ma fabryczne wyposażenie i osiągi takie
    > jak Niro?
    > 200 tys wystarczyłoby?

    Czyli jakie? Chodzi o prędkość do setki? To dla mnie jest dość mało
    istotne, ważniejszy jest moment napędowy, żeby jakoś rozsądnie ruszać i
    wyprzedzać. Więc o jakie wyposażenie chodzi? Zarzuć, to podyskutujemy.

    Dla mnie ważne jest wyposażenie w sensie komfortu oraz zasięg - po
    zatankowaniu pokazuje mi między 650 a 770 km. Choć przyznaję, że
    bardziej chodzi mi o częstotliwość tankowania niż konieczność
    przejechania takiego dystansu ciurkiem - to zwykle kilka razy w roku.
    Auto elektryczne wyposażone tak jak mój Captur pewnie kosztowałoby
    dobrze ponad 200 tys. zł.
    T.