  • 21. Data: 2014-03-26 23:00:33
    Temat: Re: Neste r.i.p.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arbiter n...@h...com ...

    > na drugi koniec to jasne że nie ma sensu. Ale np gdy tankowalem na
    > woli - zawsze Bliska/ Górczewska - cena była dobra, nie było sensu
    > jechac do auchan szczegolnie ze dla 5zł nie bede stał 15 min w
    > kolejce. Od Bliskiej do Auchan w Parku Wola są ze 2km więc przy
    > średnim tankowaniu 65l jest to ponad 8 zł wiec warto się przejechać -
    > szczegolnie wieczorem gdy kolejka jest praktycznie na 1 samochód. Oraz
    > można zahaczyć o myjnię na monety

    W Poznaniu obecnie na auchan ON po 5,22. W innych stacjach nie widziałem
    taniej niz 5,39.
    Tankuje jakies 75 litrów - czyli prawie 15 zł. A stacje mam pod domem.
    Dotychczas ich unikałem, bo po pierwsze kiedys weszło mi do baku duzo
    wiecej niz był on w stanie pomiescic (ewidentna usterka? albo celowe
    działanie) ale oczywiscie nic nie wywalczyłem. Nawet przyjazd policji nic
    nie dał.
    Po drugie tankowałem na statoilu bo jakos tak moje auto najmniej paliło na
    paliwie z tej stacji. Ale na paliwie z auchan tez jedzie ok, wiec po co
    przepłacac.
    No i dodatkowy plus - tankuje i jade - bez czekania az ktos paróweczke zje
    :)
    U nas kolejek nie zauwazyłem.

  • 22. Data: 2014-03-26 23:35:29
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    wiadomości

    > Tankuje jakies 75 litrów - czyli prawie 15 zł. A stacje mam pod domem.

    duży bak:) co za samochod?

    > Dotychczas ich unikałem, bo po pierwsze kiedys weszło mi do baku duzo
    > wiecej niz był on w stanie pomiescic (ewidentna usterka? albo celowe

    mi wchodzi zwykle podobnie tj gdy już na rezewie pojeżdżę z 50km to wlewam
    63-66 litrów (zbiornik o pojemnosci 62l)

    > paliwie z tej stacji. Ale na paliwie z auchan tez jedzie ok, wiec po co
    > przepłacac.
    > No i dodatkowy plus - tankuje i jade - bez czekania az ktos paróweczke zje

    zgadza się Oszą jest ok. Byle nie w dzień powszedni i stanie w kolejce bo to
    już jest słaba akcja

  • 23. Data: 2014-03-27 02:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arbiter n...@h...com ...

    > duży bak:) co za samochod?

    scudo / expert

    > mi wchodzi zwykle podobnie tj gdy już na rezewie pojeżdżę z 50km to
    > wlewam 63-66 litrów (zbiornik o pojemnosci 62l)

    wiem ile wchodzi mi do baku, nawet jak ubijam na gorke.
    Wtedy weszło duzo za duzo niz powinno i to tylko do odbicia pistoletu.

  • 24. Data: 2014-03-27 12:26:01
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 26 Mar 2014 20:00:06 +0100
    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Czyli "drogo" jak na stację samoobsługową.

    niby tak, ale to i tak taniej o 20-30 groszy niż na okolicznych obsługowych,
    pomijając Statoila przy Realu

    > O 2 grosze?

    coś koło tego, ale obydwa Shelle w tym miejscu są obsługowe, a mają cene jak
    bezobsługowe

  • 25. Data: 2014-03-31 15:04:05
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2014 21:59:33 +0100, PiteR napisał(a):

    > Dlaczego zawsze tak musi być, że szajs wypiera dobre :/

    W Radomiu przy M1 od wczoraj nieczynne, a dziś ogrodzili stację :(
    Mam nadzieję, że nie zlikwidują automatycznej płatności...

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 26. Data: 2014-03-31 15:12:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-31, Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl> wrote:

    > W Radomiu przy M1 od wczoraj nieczynne, a dziś ogrodzili stację :(
    > Mam nadzieję, że nie zlikwidują automatycznej płatności...

    A jest gdzie postawic bude albo jest juz buda? Bo jak nie to prawdopodobnie
    zmienia tylko branding.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2014-03-31 15:47:23
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 13:12:50 +0000, AZ napisał(a):
    > A jest gdzie postawic bude albo jest juz buda? Bo jak nie to
    > prawdopodobnie zmienia tylko branding.

    Mała budka była od zawsze:

    https://picasaweb.google.com/107020885967459051790/
    PrzebudowaNESTERadom#5996949087167347426

    Na paragonach jest SHELL już od dawna.

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 28. Data: 2014-03-31 16:02:53
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    http://tnij.org/mh1qze7

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 29. Data: 2014-03-31 16:04:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-31, Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl> wrote:

    > http://tnij.org/mh1qze7

    "Sorry, that page was not found."

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2014-03-31 16:16:35
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 31 Mar 2014 14:04:41 +0000, AZ napisał(a):

    > "Sorry, that page was not found."

    Zapomniałem upublicznić. :)

    --
    Grzegorz Tomczyk