  • Data: 2022-11-07 16:52:14
    Temat: Re: Ni ma co kupić
    Od: rthrtrr <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > chciałbym samochód wielkości fabi czy i30 ale koniecznie z wolnossącą
    > benzyną 4 cylindry.
    >
    > moją corsą 1.4 75KM jeździ się perfekcyjnie w porównaniu do drugiego
    > pojazdu 1.0 ecobost 125KM którego nienawidzę po miesiącu od zakupu

    no i kupiłem, i30 w stylizacji nline nie wolnossący ale 4 gary w filtrem
    GPF, niestety ten wolnossący 1.5 dpi to muł

    strasznie jebie plastikiem jak wszystkie koreańczyki

    w sumie mogłem mieć podstawowego golfa life 150KM w tej cenie ale...
    nienawidzę tego całego elektronicznego chłamu, wszystko w dotyku

    https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-1-5-t-gdi-
    160km-6mt-nline-ID6EVOum.html#gallery-open

    chyba nie miałem jakiejś alternatywy w cenie 110tys