    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nie cyfrowo :)
    <eOxFH.861363$VYD1.183238@fx44.ams1> <rs7utq$1l7i$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...110.121.168>
    <rs8nb1$1hfq$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <rsg3g0$tip$1@gioia.aioe.org>
    <6...@g...com>
    <wdQGH.291095$ftKc.230267@fx11.ams1>
    <5fec5e3d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 05 Jan 2021 12:25:22 GMT

    On 2020-12-30, Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> wrote:

    > Do zdjęć któryś z Epsonów z Digital ICE, od V600 w górę. ICE to chyba
    > jedyna technologia IR, która działa. Mam wspomniany przez Ciebie 8800F,
    > usuwanie rys w tym skanerze to raczej życzenie ściętej głowy.
    > Ale przy kilku tysiącach, to raczej zleciłbym profesjonalistom.

    Wartość głownie sentymentalna.

    Nb. widzę, że się chyba pomyliłemc:
    https://www.amazon.com/2PX0321-Plustek-OpticFilm-820
    0i-Scanner/dp/B009724JZY/
    Stary model, ale cena przyzwoita w sumie?... nie mam doświadczenia z
    Plustekami.

    Trochę recenzji można znaleźć ale mało przykładów z odkurzaniem. Tu jest
    jeden:

    https://www.photo.net/discuss/threads/plustek-or-ref
    lecta.503964/

    --