  • 21. Data: 2012-11-01 21:04:38
    Temat: Re: Nie uwazacie ze..
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-01, miumiu <a...@b...pl> wrote:
    > Fajne zestawienie, jednak uwzgledniajace wielordzeniowosc.W takim
    > zestawieniu i testach w aplikacjach wykorzystujacych wiele rdzeni E8400
    > oczywiscie nie ma szans. Tymczasem postep technologiczny widaae po tym co
    > potrafi jeden rdzen :)

    Ale przecież Twój E8400 ma 2 rdzenie!
    O co Ci chodzi? Nie możesz go porównać do nowych dwurdzeniowych CPU?

    pozdrawiam,
    PK

  • 22. Data: 2012-11-01 21:16:35
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ale przecież Twój E8400 ma 2 rdzenie!
    > O co Ci chodzi? Nie możesz go porównać do nowych dwurdzeniowych CPU?

    Uzywam programow ktore korzystaja tylko z 1 rdzenia i tu nie ma takiego
    postepu jak by sie chcialo.

    Pzdr

  • 23. Data: 2012-11-01 21:22:05
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-01, miumiu <a...@b...pl> wrote:
    > Sciagnalem, odpalilem. Nie wiem dok?adnie o co chodzi w tym tescie SuperPI,

    To chyba jesteś bardzo młody ^^.

    > ale po zakonczeniu uploadowalem wyniki przyciskiem "upload" i wsrod wynikow
    > jestem od kilku do kilkudziesieciu procent od czolowki w zaleznosci od
    > testu -> user : xrafik .

    Nie wiem jak tam szukać po userze, ale najszybszy E8400 (to pewnie Ty,
    bo z wczoraj) ma prawie 11s.
    Czołówka ma 7-7.5s. To jest bardzo dużo na takim teście (opartym
    o prostą algebrę). Rzeczywiste programy wykorzystują znacznie więcej,
    więc na testach wykorzystujących więcej możliwości procesora różnica
    będzie znacznie większa.

    > Program jest chyba dobry do takiego testu bo u mnie na dwoch rdzeniach
    > chodzi równo na 50% mocy.

    Przed chwilą chciałeś test na 1 rdzeniu. Zdecyduj się :D.

    pozdrawiam,
    PK

  • 24. Data: 2012-11-01 21:30:51
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-01, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:
    > Dla mnie wazniejsze od wzrostu wydajnosci jest spadek energochlonnosci cpu.

    Jak dla większości użytkowników. I producentów.
    Porównywanie wydajności procesorów na SuperPi jest pomysłem koszmarnie
    złym. Procesor to znacznie więcej niż liczenie pierwiastków z dwóch
    liczb (a to jest najbardziej skomplikowany element algorytmu w tym
    teście).

    pozdrawiam,
    PK

  • 25. Data: 2012-11-01 21:32:00
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-01, miumiu <a...@b...pl> wrote:
    > Uzywam programow ktore korzystaja tylko z 1 rdzenia i tu nie ma takiego
    > postepu jak by sie chcialo.

    I masz włączony tylko 1 program?

    pozdrawiam,
    PK

  • 26. Data: 2012-11-01 22:03:02
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 20:58:03 +0100, miumiu napisał(a):

    > TO moze test w realu - program genexprotools 4.3 demo ze strony
    > www.gepsoft.com
    > Odpalamy pierwszy z brzegu przyklad "Concrete strenght" -> start -> czekamy
    > 3 minut z zegarkiem w ręku i -> stop
    > U mnie 5141 generacji (kombinacji algorytmu genetycznego) zdazyl w tym
    > czasie przeanalizowac.
    > Program jest chyba dobry do takiego testu bo u mnie na dwoch rdzeniach
    > chodzi równo na 50% mocy.

    U mnie 7493. Na jednym watku (jest ich 8), nie na pelnym rdzeniu (tych jest
    4).

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 27. Data: 2012-11-01 22:06:50
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 22:03:02 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > U mnie 7493. Na jednym watku (jest ich 8), nie na pelnym rdzeniu (tych jest
    > 4).

    A poza tym w tle pracowalo (istnialo) podczas testu 148 procesow. Nie
    obciazaly komputera zbytnio (1-2%) ale jednak procesor tez nimi sie musial
    zajmowac (zarzadzanie watkami).

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 28. Data: 2012-11-01 22:18:46
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-01 21:16, miumiu pisze:
    > Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości

    > Uzywam programow ktore korzystaja tylko z 1 rdzenia i tu nie ma takiego
    > postepu jak by sie chcialo.

    To zmień programy bo jeśli programista dupa to z gówna bata nie ukręcisz.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 29. Data: 2012-11-02 00:23:48
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2012-11-01 20:47, miumiu pisze:

> [...]
    > zestawieniu i testach w aplikacjach wykorzystujacych wiele rdzeni E8400
    > oczywiscie nie ma szans. Tymczasem postęp technologiczny widać po tym co

    Przykro mi, ale mam problemy ze wskazaniem jednordzeniowych procesorów
    nowej generacji, które pasowałyby do twoich założeń. Zostań przy C2D i
    nie zmieniaj, skoro uważasz, że przyrost wydajności kolejnych generacji
    CPU nie jest wart przesiadki.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 30. Data: 2012-11-02 16:32:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PK" napisał w wiadomości grup
    ..
    > No ale w czym problem? To chyba dobrze, że użycie 100%. Kupiłbyś
    > procesor, który można używać tylko w 60%?
    > Możesz wyjaśnić ten argument? :D

    Chodzi o to, że mimo użycia w 100 % (co miumiu neguje) to muszę bardzo długo
    czekać na wynik końcowy. Gdyby były 3-4 razy wydajniejsze niż obecnie to ich
    wydajność byłaby dla mnie wystarczająca.