    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon i śrubokręt - czego szukać
    Date: Mon, 25 Jul 2022 08:28:03 +0200

    Dnia Sun, 24 Jul 2022 00:43:39 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    R_cameras

    > Jeśli jest szansa, że Twoje szkła będą chodzić w pełni funkcjonalnie na
    > jakimś nowszym Nikonie to jest to MZ zdecydowanie najrozsądniejsza
    > opcja. Niestety nie jestem w stanie doradzić tu niczego
    > konkretniejszego. Wziąłbym te bardziej współczesne modele z podanych
    > list, sprawdził ceny używek, a dalej upewnił sie czy faktycznie będą
    > chodzić, z tymi szkłami, bo widze, że jest tego trochę różnych typów.

    Wedle mojej wiedzy w Nikonie obiektywy cakowicie współpracują i to w obie
    strony: stare obiektywy z nowymi puszkami i nowe obiektywy ze starymi.
    Tylko siłą rzeczy obiektyw starszy, bez silnika w środku, nie będzie sam
    ostrzył.
    Wydake mi się, że niektóre moje szkiełka już ktoś używał z jakimś D3100,
    ale może jednak mimo wszystko jak znajdę jakiś satysfakcjonujący mnie
    model, to sprawdzę dokładniej.

    Dzięki :)

    --
    Pozdrawiam.