  • Data: 2022-01-11 22:13:26
    Temat: Re: Niski akumulator
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/01/2022 18:36, TomN wrote:
    > Jeszcze raz przypomnę, tylko tym razem nie midem ale cytatem troliku:
    > <cite>
    > Część osprzętu (głównie punkty mocowań kabli) przyklejona była do
    > różnych elementów za pomocą *cholerne* dobrej tasmy dwustronnej.
    > </cite>

    Myślisz, że był nią również przyklejony akumulator?

    > Jak wyżej, zrób pozłacaną, i nawet opatentuj...

    Nie bardzo wiem do czego to idzie. Chcesz, nie wiem, jakieś fotki? Masz
    problem z akceptacją że coś w samochdzie jest przyklejone? Masz zły
    dzień? Masz problem, bo okazało się w w jakiejś wcześniejszej dyskusji
    że jesteś idiotą? Możesz rozjaśnić w czym rzecz ten nagłego ataku
    spawacza tytanu?

    > Problem to masz w pustej dyni

    Ziew. Takie sobie stranie komuś na głowę, dla sportu, wydaje mi się mało
    interesujące. Może nie odstawiaj leków.