    Subject: Re: Norton Antyprogram
    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: J-23 <B...@p...fm>
    Date: Mon, 27 Jul 2020 17:52:44 +0200

    W dniu 27.07.2020 o 16:46, slawek pisze:

    > 1. Tylko teoretycznie. W praktyce: a. może się przyklejać po
    > każdej kompilacji, a co! b. może przykleić się przypadkiem do tej
    > kompilacji która "pójdzie do klienta".

    Wirusy nie są "wiatropylne" :) by się przykleił musi coś przetworzyć ten
    plik.

    > 2. Lubię proste sytuacje (vide Zen of Python) - mam licencję
    > Nortona, zinstalowałem Nortona, chciałbym z ręką na sercu bez
    > ściemy twierdzić że exe jest zweryfikowany za pomocą Nortona (czy
    > jest virus-free nie mogę bo nie jestem jasnowidzem). Ale, ups,
    > nie! Akurat gdy... to muszę wyłączyć sprawdzanie. A skoro pisanie
    > programów to główne zajęcie... to przez tzw. większą połowę
    > Norton jest tylko przeszkadzajką/spyware którą trzeba
    > off.

    Po pierwsze Norton nie jest i nigdy nie był "wyrocznią" to że on nic nie
    wykrył to nieznaczny że program jest jak to określiłeś "virus free".

    Po za tym jak już robisz wersje która idzie dla klienta to jednak jest
    ją warto przeskanować i robisz to "raz" więc w czym problem?

    A jeżeli tak bardzo ci to przeszkadza polecam zapoznać się z system
    "Ciągłej integracji" tutaj masz jedno przykładowe rozwiązanie
    https://www.jenkins.io/ i skompiluje ci exe na czystej maszynie - nawet
    pozbawionej internetu.

    zrobić by działało tak jak chcesz?PozdrawiamJ-23

    > Symantec zlewa problem. Wystarczy użyć Google - ludzie psioczą, a
    > Symatec udaje że problemu nie ma. I tak od co najmniej 2015 roku.
    > Pomijając już poziom suportu Symanteca - ludki do spławiania
    > klientów i ew. tłumaczenia gdzie jest ANY KEY - co czasem jest
    > potrzebne - zero merytorycznie zorientowanych fachowców.

    Widzisz czytasz opinie w necie ale wychodzi na to że oficjalnego
    stanowiska Symanteca nie znasz. Mylę się?

    Po drugie jako programista powinieneś sobie zdawać sprawę skąd ten błąd
    wynika. Zakładam że zdajesz sobie z tego sprawę. Tak naprawdę nazwałem
    to błąd ale to tak naprawdę błędem nie jest

    Zapytam serio jak ty jako programista widziałbyś rozwiązanie tego co ci
    przeszkadza?

    Pozdrawiam
    J-23