  • Data: 2010-03-02 14:06:41
    Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monster pisze:

    > W Dukatach zawsze było odsłonięte,w poprzedniej nawet bardziej,wydech
    > był pod siedzeniem,ale pyszczek ma teraz ładniejszy,co do
    > czterozaworowca w tym modelu mam mieszane uczucia.

    Usuniecie wydechu spod siedzenia podyktowane było komfortem pasażera.
    Poza tym zmieścili tam całkiem spory schowek. Jeżdziłem kiedyś 1098 i
    takich katuszy termicznych jakie na nim miały miejsce nie chciałbym
    przeżywać jeszcze raz. Silnik jest zmodernizowaną Testastrettą.
    Pokombinowali coś z czasami otwarcai zaworów i dzięki temu środek jest
    lepszy i regulacje zaworów się podwoiły:) (ok 24kkm)
    150 koni i niecałe 200kg? Dla mnie bomba...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)