-
Data: 2010-05-13 11:34:04
Temat: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia 13.05.2010 Rafał <r...@o...pl> napisał/a:
> to pisze:
>> Stoją na jednym bo są głupi i nie potrafią jechać "na zamek".
>>
> Sprawa nie jest taka prosta jak by się mogło wydawać.
> Od razu mówię że popieram jazdę na zamek, ale z drugiej strony rozumiem
> osoby stojące w sznureczku, cierpliwie czekające na swoją kolej i
> wkurzające się na "cwaniaków od zamków" co wyprzedzają cały korek.
Tak się nie da, albo, albo. No chyba że realizujesz wizję bycia
jednocześnie za, a nawet przeciw.
>
> Popatrz na to w ten sposób - jazda na zamek - OK, ale gdzie ten zamek
> powinien "się zamykać" przed samym zwężeniem?
Dokładnie tam jest odpowiednie miejsce do tego celu. Jest nawet
oznaczone zwykle, że to tutaj trzeba zmienić pas.
> - spowoduje to zwolnienie
> ruchu już na zwężce, zanim ktoś kogoś przepuści, "blondynki" się
> dogadają, szybcy inaczej wbiją już tą jedynkę, nawiąże się kontakt
> wzrokowy.. czas mija a zwężka nie jest wykorzystywana optymalnie -
> raczej kiepski pomysł.
> Może jakieś 10..50...100...1000m przed zwężką - no ale kto to ma ustalić
> i kto tego pilnować?
To może wyznaczyć, namalować na drodze miejsce przed zwężką gdzie
zjeżdżać? Ktoś przytomny zapytał by po co, skoro kawałek dalej jest już
zaznaczone takie miejsce i tylko korek będzie dłuższy. Ale przygłup się
ucieszy z kolejnej regulacji i zacznie blokować jeszcze wcześniej, tak
na wszelki wypadek.
> A może zamek niech się zamyka w momencie dojazdu do ostatniego
> samochodu? Wtedy sprawiedliwie tworzy się kolejka FIFO a sznurek
> samochodów przejeżdża przez zwężkę z optymalną prędkością, bo już nie ma
> kotłowania w najbardziej newralgicznym miejscu.
Może w ogóle wszyscy mają popierdalać wężykiem i nie będzie problemu. Po
co mają się wyprzedzać? Jedna kolejka do wszystkiego i wszystkim po
równo! ;) Stadna potrzeba równania w dół, do tych najgłupszych jest
przerażająca.
Często oglądam korek z motocykla, i tak naprawdę rzadko się zdarza że
jest jakaś niemożliwa do ominięcia przez zwykłego kierowcę przyczyna.
Zresztą jak jest, to powstają korki giganty. Zwykle stoimy bo ktoś nie
umie zmienić pasa, włączyć się do ruchu, hamuje na lewym żeby
bezpośrednio z niego skręcić w zjazd po prawej. Czysta głupota i
bezmyślność. Równanie w dół do takich zachowań jest jeszcze głupsze.
Jak określić kierowcę który blokuje wjazd na drogę bo nie umie wcisnąć
gazu na rozbiegówce i wjechać między auta. Taki bezpieczny przygłup
potrafi zablokować cały rozjazd bo czeka na wolny pas. Tyle że wolny pas
będzie po 19, jak już większość dojedzie.
Osobiście udało mi się kilka razy zrealizować miniwanem 2 pas, między
innymi na ślimaku z wisłostrady na łazienkowską, i zawsze znalazł się
ormowiec który nie dość że złośliwie zablokował, to oczywiście parę
metrów dalej nie umiał już włączyć się do ruchu.
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.10 11:50 Arek (G)
- 13.05.10 12:04 Arek (G)
- 13.05.10 12:12 LEPEK
- 13.05.10 12:40 Piotr Jurczak
- 13.05.10 12:41 z
- 13.05.10 13:09 Jurand
- 13.05.10 13:47 Grzegorz Prędki
- 13.05.10 14:27 ::[TOOMAS]::
- 13.05.10 15:30 Massai
- 13.05.10 16:09 Michał Gut
- 13.05.10 16:09 Michał Gut
- 13.05.10 19:15 JaromirD
- 13.05.10 19:15 Czabu
- 13.05.10 19:18 JaromirD
- 13.05.10 19:21 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=