  • Data: 2020-11-13 21:12:50
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stachu Chebel pisze:
    > Popatrzcie jak wygląda segregacja rezystorów w kolumnie "rezystancja". Do tego czas
    otwarcia kolejnych odsłon co najmniej 3x dłuższy niż w poprzedniej wersji. Poprzednia
    wersja miała niezależne ramki, co było wygodne przy zmianie wyszukiwania na inny
    asortyment. Obecnie jak jestem np. na rezystorach gdzieś na dole strony i chcę
    przejść na półprzewodniki, to muszę całą stronę przewijać do góry. Cholernie
    niewygodne.. Do tego cała ta szata strony jest moim zdaniem ch....a. No ale to już
    kwestia gustu.. Ogólnie to nie rozumiem tu czegoś. Czyżby zależało im na zmniejszeniu
    sprzedaży?

    TME już drugi raz zrobiło modernizację strony i ponownie jest to zmiana
    na gorsze moim zdaniem. Może jak przemyślą, to poprawią. Na ten moment u
    mnie nie chodzi - sypie się. Na dodatek otwiera się w wersji
    międzynarodowej (czyli po angielsku), bo jakiś palant programista uznał,
    że każdy przecież udostępnia swoją lokalizację.

    Miłego.
    Irek.N.