  • 1. Data: 2020-11-13 20:31:39
    Temat: Nowa strona TME
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Popatrzcie jak wygląda segregacja rezystorów w kolumnie "rezystancja". Do tego czas
    otwarcia kolejnych odsłon co najmniej 3x dłuższy niż w poprzedniej wersji. Poprzednia
    wersja miała niezależne ramki, co było wygodne przy zmianie wyszukiwania na inny
    asortyment. Obecnie jak jestem np. na rezystorach gdzieś na dole strony i chcę
    przejść na półprzewodniki, to muszę całą stronę przewijać do góry. Cholernie
    niewygodne.. Do tego cała ta szata strony jest moim zdaniem ch....a. No ale to już
    kwestia gustu.. Ogólnie to nie rozumiem tu czegoś. Czyżby zależało im na zmniejszeniu
    sprzedaży?

  • 2. Data: 2020-11-13 21:12:50
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Stachu Chebel pisze:
> [...]
    kwestia gustu.. Ogólnie to nie rozumiem tu czegoś. Czyżby zależało im na zmniejszeniu

    TME już drugi raz zrobiło modernizację strony i ponownie jest to zmiana
    na gorsze moim zdaniem. Może jak przemyślą, to poprawią. Na ten moment u
    mnie nie chodzi - sypie się. Na dodatek otwiera się w wersji
    międzynarodowej (czyli po angielsku), bo jakiś palant programista uznał,
    że każdy przecież udostępnia swoją lokalizację.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2020-11-13 23:58:08
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl> napisał(a):
    > Na dodatek otwiera się w wersji międzynarodowej (czyli po angielsku), bo
    > jakiś palant programista uznał, że każdy przecież udostępnia swoją
    > lokalizację.

    Skąd wiesz? Nie zauważyłem aby strona próbowała odczytać lokalizację z
    przeglądarki.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2020-11-14 00:35:42
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net>

    On 13/11/2020 21:12, Irek.N. wrote:

> [...]
    > międzynarodowej (czyli po angielsku), bo jakiś palant programista uznał,
    > że każdy przecież udostępnia swoją lokalizację.

    To ciesz się bo mi potrafi zasugerować, że powinienem się przełączyć na
    rumuńską wersję...

  • 5. Data: 2020-11-14 00:49:22
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    piątek, 13 listopada 2020 o 21:12:54 UTC+1 Irek.N. napisał(a):

> [...]
    > międzynarodowej (czyli po angielsku), bo jakiś palant programista uznał,
    > że każdy przecież udostępnia swoją lokalizację.

    Wersja językowa to małe piwo. Sposób sortowania rezystorów/kondensatorów pod względem
    wartości rezystancji/pojemności to już czysty IDIOTYZM !! Chciałem u nich złożyć
    zamówienie nie tylko na te pasywne "robaczki", ale po kilku minutach przeglądania
    tego burdelu wk...em się i całość zamówiłem w Mouserze. I tyle z tego mają. Z
    pewnością nie jestem jedynym, który tak zrobił.

  • 6. Data: 2020-11-14 01:35:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-11-13 o 21:12, Irek.N. pisze:
> [...]
    > międzynarodowej (czyli po angielsku), bo jakiś palant programista uznał,
    > że każdy przecież udostępnia swoją lokalizację.

    A nie masz może systemu domyślnie angielskiego w instalacji tylko z
    doinstalowanym i przełączonym na polski językiem systemu? I tak samo z
    przeglądarką WuWuWu?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2020-11-14 01:45:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:68cc058c-0fb2-4170-b2d7-72ec52f41bc6n@googlegr
    oups.com>
    user Stachu Chebel pisze tak:

    > Ogólnie to nie rozumiem tu czegoś. Czyżby zależało im na
    > zmniejszeniu sprzedaży?

    Stachu jakbyś widział stronę moje payslipy i urlop
    to byłoby Ci wszędzie dobrze.

    Była fajna strona kolorowa, płaska, teraz jest szarobiałe gówno,
    gradienty, przysłanianie, wyciemnianie, rozmycia, zagnieżdzanie.

    Jakaś taka debilna moda na jedno kopyto.

    PKO BP, Alior najlepsze przykłady zj. strony.

    --
    Piter

  • 8. Data: 2020-11-14 08:41:54
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    sobota, 14 listopada 2020 o 01:45:02 UTC+1 PiteR napisał(a):

> [...]
    >
    > Jakaś taka debilna moda na jedno kopyto.
    >
    > PKO BP, Alior najlepsze przykłady zj. strony.

    Niestety coraz częściej za programowanie i tworzenie stron internetowych bierze się
    smartfoneria. Efektem są różowe litery na czerwonym tle, seledynowe na zielonym,
    błękitne na niebieskim itp. A co gorsza, ten debilizm zaczyna już ogarniać programy
    CAD'owskie. Przykład LTSpice.. Najpierw ekran powitalny przypominający rozmazany
    krowi placek. A następnie pole projektowe w jesienno-szarym usypiającym odcieniu, na
    którym rysujesz schemat z komponentami i połączeniami w bardzo słabo kontrastującym
    na tym tle granatowym kolorze. Całe szczęście, że da się to przestawić na sensowne
    kolory, ale sugestia defaultowych jest idiotyczna. Czasami korzystam z helpa online
    Altiuma i co widzę? W najnowszych wersjach białe litery na czarnym tle. Tyle tylko,
    że ten czarny nie jest całkiem czarny, a biały nie całkiem biały. Beznadziejnie się
    to ogląda. Identycznie ma się sprawa w wyświetlaniu wyników symulacji na PSpice i co
    gorsza nie da się tego ustawić po swojemu. Albo jest to tak zagmatwane, że nie wiem
    jak. Ogólnie rzecz biorąc młoda smartfoneria kompletnie nie ma pojęcia o ergonomii,
    albo jest po prostu GŁUPIA!!

  • 9. Data: 2020-11-14 10:57:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 14.11.2020 o 00:49, Stachu Chebel napisał:

> [...]
    przeglądania tego burdelu wk...em się i całość zamówiłem w Mouserze. I tyle z tego
    mają. Z pewnością nie jestem jedynym, który tak zrobił.

    Trzeba czytać. Przed wejściem pojawia się ostrzeżenie, podobne do tego
    z Media Markt. Mężczyźni nie płaczą a kobiety nie kurwują jakoś tam.

    PS. Nie doczytałem do końca Twych gorzkich żalów o sortowaniu, bo
    1-liniowe googlenews nie zmieściło się na 24. calowym monitorze.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 10. Data: 2020-11-14 12:00:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    W dniu 2020-11-13 o 23:58, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Skąd wiesz? Nie zauważyłem aby strona próbowała odczytać lokalizację z
    > przeglądarki.

    Mam wyłączone przekazywanie informacji o lokalizacji, więc też nie
    dostaję pytania, ale na banerach jest powiedziane wprost - info o
    lokalizacji było niedostępne, więc masz międzynarodowo :)

    Miłego.
    Irek.N.