  • Data: 2020-11-16 14:59:10
    Temat: Re: Nowa strona TME
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek, 16.11.2020 o 13:57, LordBluzg(R) napisał:

    > Bo ten "łuk" był chujowy. Dodano za to w ustawieniach baterii, ze można
    > sobie włączyć wyswietlanie procentów i jak dla mnie, jest to lepsza opcja.

    Może i chujowy, gdyż przypominał programiście, że jego fi jest znacznie
    mniejsze, ale był stale obecny na ekranie ten łuk, doskonale widoczny,
    tak jak reszta zegara. Teraz, by obejrzeć te maciupkie procenty, trzeba
    smyrać po szkle i zakładać okulary. Taka opcja, bo nie można oczywiście
    wybrać sobie - kółko, albo procenty, tylko - procenty, albo nic, no bo
    ten nowy, mały kutas od zegarka wie lepiej co smyrakom trza.

    --
    Kot może zostać.