  • Data: 2009-08-09 16:06:48
    Temat: Re: Nowa technologia świetlówek kompaktowych!
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    o jest kpina. Ogolnie u mnie w domu chyba 50 % to
    > swietlowki kompaktowe,czesto swieca i dlugo, 30% to halogenowe i 20% to
    > zwykle zarowki. Gdzie sa zwykle zarowki, tam gdzie nie moglem wlozyc
    > swietlowek kompaktowych (nie mieszcza sie) i w miejsach gdzie swiatlo
    > zapalam czesto i na chwile, np przedpokoj , buty zaloze, 30s i gasze.

    W te miejsca zwykłych żarówek często załączanych należy założyć halogeny
    a nie świetlówki kompaktowe, uważam wytyczne unii za mało rozsądne ale
    bez przesady - halogenów przecież nie wycofują, oczywiście piszę nie o
    miniaturowych czy z reflektorami tylko o zwykłych żarówkach z palnikami
    halogenowymi w miejscu włókna. Na razie są stopsunkowo drogie bo
    sprzedaje sie ich minimalna ilość ale po wycofaniu tradycyjnych ich ceny
    spadną do niewiele wyższych niż zwykłej żarówki.