    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nowe kanały w naziemnej tv cyfrowej ?!
    Date: Mon, 04 Jun 2012 12:06:16 +0200

    On Sat, 2 Jun 2012 20:56:11 +0200, Marcin Mokrzycki
    <m...@p...pl> wrote:

    >To pewnie mobilna telewizja Plusa:
    >http://internet.plus.pl/tv/tv-mobilna

    http://satkurier.pl/news/75697/od-406-tv-mobilna-w-c
    yfrowym-polsacie-i-plusie.html

    mobilna to tylko w nazwie, to nic innego jak platny mux dvb-t od
    Cyfrowego Polsatu, ktory zostal "przemycony" do naziemnej pod
    przykrywka tv mobilnej.

    8 kanalow w "normalnej" rozdzielczosci, to nic innego jak naziemna, a
    reszta w "niskiej" rozdzielczosci dla mobilnych.

    Ten twoj "tv mobilna" w wydaniu Cyfrowego Polstatu, to koleny dowod na
    to, ze KRRiT kolaboruje z medialnymi graczami na polskim rynku i nie
    dba o interes Polakow, tylko garstki ludzi "trzymajacych wladze".

    Pojawil sie wiec mux platnej telewizji naziemnej ZANIM wogole
    rozpoczela sie dyskusja na temat wprowadzenie zalozen na tv platna,
    systemu dostepu warunkowego.....Znowu bedzie taki sam SYF, ze kazdy
    gracz na rynku bedzie forsowal swoj system, swoja karte, bez
    mozliwosci udostepniania np. CAM czy samych kart, i ze jedynym
    sposobem bedzie stawianie kolejnych boxow STB jeden nad drugim.

    Dla mnie KRRiT powinna byc zlikwidowana, bo nie spelnia swojej roli i
    nie dba o interesy widzow i nie reguluje z glowa rynku medialnego w
    Polsce. A jeszcze te przewaly z TV Trwam. Ja jej nie ogladam, ale
    uwazam, ze dla pluralizmu powinna miec swoje miejsce (juz teraz) w
    muxie ogolnopolskim.

    --

    Dla mnie tv mobilna to powinna byc dodatkiem do telefonu/tabletu a nie
    zyc swoim zyciem:

    - tylko niskie rozdzielczosci: 30-40 kanalow w muxie
    - zadnych kart dostepowych, kontrola dostepu na bazie SIM (via siec
    komorkowa)

    A tym czasem pojawil sie kolejny mux tv mobilnej (Wilk) udajacy kogos,
    kim nie powinien byc (mama kozlatek). A abonenci (kozlatka) nie
    sprawdzili, ze biala lapka niby mamusi, to nic innego jak czarna lapa
    wilka, ale upaprana w bialej mace.

    --
    ThinkXtra