  • Data: 2010-03-03 06:52:14
    Temat: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 02 Mar 2010 16:36:54 +0100, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Na
    >większy na pewno się nie zdecyduję a 250, choć ma swoje niezaprzeczalne
    >zalety, jednak dużo ludzi raczej odradza...

    Odradza bo jak nima litra to nie jedzie, nie ? :)
    Sam zrobilem na 250 ponad 700km w jeden dzien, w zeszlym roku moja
    kobieta zrobila rundke Krakow-Kotor-Shkoder-Krakow.
    Fakt, nie jest to rakieta. Ale jest lekka, zwinna i do nauki spoko.
    W dodatku estrella ma zajebisty wyglad :)

    >Dla mnie ogromną zaletą jest to, że 250 jest zgrabna, lekka, tania w
    >eksploatacji, zwłaszcza przy dystrybutorze... ;)

    Nie przesadzalbym, jak ja pociszniesz to lyknie ponad 6L. Ekonomicznie
    sie robi jak jest wolniej :)

    Tyle ze to dosc maly moturek, wiec raczej szukalbym W650 albo jak ktos
    napisal starsze bmw.

    pozdr
    newrom
    --