  • 1. Data: 2013-05-24 17:48:59
    Temat: Re: Nowy kanał filmowy
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "artibus" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:519f4e2c$0$26697$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mam przyjemność zaprosić Państwa na dobry film Polski, na nowy portal
    > filmowy: www.fajnyfilm.pl

    Tu też nasrałeś? A może by tak pomolestować UPC o odcięcie łącza o IP
    89.67.82.99? Za spamowanie.
    No, to harvestery łapać, łapać...

  • 2. Data: 2013-05-24 19:10:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-24 17:48, Anerys pisze:

    > Użytkownik "artibus" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tu też nasrałeś? A może by tak pomolestować UPC o odcięcie łącza o IP
    > 89.67.82.99? Za spamowanie.
    > No, to harvestery łapać, łapać...

    I co mu te harwestery mają zrobić na Neostradzie?

  • 3. Data: 2013-05-24 21:06:55
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > I co mu te harwestery mają zrobić na Neostradzie?

    Schlać adres email, który pokazał się w cytowwanym nagłówku. Mój rekord od
    wyjśca z nowym adresem, do pojawienia się "państwa email pozyslakiśmy z
    ogólnych źródeł", czy innego takiego pieprzenia, albo zapewnienia Viagry za
    ćwierć ceny, to 3 dni. Najdłużej, to ok. 2 tygodni. Ja sobie radzę. Dlatego
    nie odspamiam swojego adresu.

  • 4. Data: 2013-05-28 22:26:27
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-24 21:06, Anerys pisze:

> [...]
    > Viagry za ćwierć ceny, to 3 dni. Najdłużej, to ok. 2 tygodni. Ja sobie
    > radzę. Dlatego nie odspamiam swojego adresu.
    :)
    Myślałem, że chcesz nim jechać po adresie IP :)
    No tak, ale adres nie musi dostać się z Twego ujawnienia tylko z
    ujawnienia osób do których pisałeś.

  • 5. Data: 2013-05-29 00:30:24
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > :)
    > Myślałem, że chcesz nim jechać po adresie IP :)

    Też :)

    > No tak, ale adres nie musi dostać się z Twego ujawnienia tylko z
    > ujawnienia osób do których pisałeś.

    Jest to broń obosieczna. Harvestery czeszą przecież nie tylko ciało
    wiadomości, ale i nagłówki. Wystarczy raz napisać, a maszyna to wciągnie.
    Kilka takich, przemiesza kombinacje przed @ i po @, jeśli wieloczłonowe, to
    miejscami pozamienia, jest spora szansa, że "urodzi" w ten sposób jeszcze
    jakiś istniejący adres.
    Zaś IP, to operatorowi się podaje. Zdarzało mi się utrącać tak natrętnych
    spamerów.

    Kiedyś, za popularności, wkurzył mnie jeden gość, który na zwróconą uwagę
    zamiast przeprosić (błądzić jest rzeczą ludzką, trwać w błędzie głupotą),
    zaczął pyskować. Usiłował strzelić też do mnie z anonymizera, ale się
    zdradził jednym szczegółem... Nie chciał grzecznie ustąpić, wziąłem nagłówki
    posta (kilku) i zrobiłem dogłębną analizę, wyciągnąłem 15 abuse, poszło,
    tylko 3, czy 4 zwrotki dostałem... Pewnie dotarło do niego, że swym stałym
    IP wystawił się publicznie "to ja, xxx yyyowski jestem", nie wiem, to z 10
    lat temu było.
    Ja wolę załatwić rzecz polubownie, bywa, że się nie da.
    Miejmy nadzieję, że tym razem dalsze ruchy nie będą konieczne.

  • 6. Data: 2013-05-29 00:47:39
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedyś, za popularności, wkurzył mnie jeden gość, który na zwróconą uwagę

    Ajć, zjadło mi, głodny chyba jestem :))
    Miało być "Kiedyś, za popularności SDI, ..."
    BTW. Pamiętam adres tego SDI :)) Choć minęło minimum 8 lat :)