  • 1. Data: 2013-05-29 20:09:32
    Temat: rezygnacja z tpsa a wlr
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    witam, mam linie tpsa wraz z abonamentem telefonicznym. internet mam multimo wlr na
    linii tpsa. chcialbym zrezygnowac z tpsa. czy moge to uczynic, korzystajac ciagle z
    linii telefonicznej ze wzgledu na multimo? jesli tak, czy wiaze sie to z jakas
    oplata?

  • 2. Data: 2013-05-29 20:20:04
    Temat: Re: rezygnacja z tpsa a wlr
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 maja 2013 20:09:32 UTC+2 użytkownik Sarpedon napisał:
> [...]
    linii telefonicznej ze wzgledu na multimo? jesli tak, czy wiaze sie to z jakas

    oczywiscie chodzi o multimo BSA, a nie WLR

  • 3. Data: 2013-05-29 22:55:06
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 20:20, Sarpedon pisze:
> [...]
    oplata?

    > oczywiscie chodzi o multimo BSA, a nie WLR

    Jest coś takiego jak opłata za utrzymanie łącza, ale ona powinna być już
    w cenie abonamentu innego operatora.
    Na wszelki wypadek po prostu zadzwoniłbym do tego Multimo i się upewnił.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-05-30 09:26:59
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

> [...]
    > w cenie abonamentu innego operatora.
    > Na wszelki wypadek po prostu zadzwoniłbym do tego Multimo i się upewnił.

    tpsa chce chyba 29 zl takiej oplaty, jak znalazlem w internecie. chodzi o to, ze
    calkowicie chce zrezygnowac z telefonu stacjonarnego, majac jedynie internet adsl z
    multimo na linii tpsa

  • 5. Data: 2013-05-30 09:54:26
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-30 09:26, Sarpedon pisze:
    > chodzi o to, ze calkowicie chce zrezygnowac z telefonu stacjonarnego

    No możesz, ale nikt Ci gratis utrzymania linii nie zapewni, więc to jest
    pewnie kwestia tego, czy Multimo ma umowę z Tepsą i wlicza tę opłatę w
    internetowy abonament. Najprościej i najszybciej będzie zadzwonić do
    Multimo.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-05-30 22:24:29
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 30 May 2013 00:26:59 -0700 (PDT), Sarpedon
    <k...@g...com> wrote:

> [...]
    calkowicie chce zrezygnowac z telefonu stacjonarnego, majac jedynie internet adsl z

    w TP ew. mozesz zawiesic usluge telefoniczna (za jednym zamowieniem)
    na max. 12 miesiecy i za kazdy miesiac zaplacisz (ok). 17 zl + vat - i
    bedzie to taniej niz za utrzymanie lacza!

    linia telefoniczna jak na nia dzwonisz to odzywa sie "papuga" -
    abonent czasowo wylaczony. Ja numer ci potrzebny to przenies na voip.

    - zakup sobie usluge neofon TP (telefon voip) z abonamentem Kapital 5
    zl/miesiac.... z migracja numeru stacjonarnego na voip (neofon) a ew.
    w jego miejsce niech wstawia inny numer (nowy jakis).

    - nastepnie u voip operatora popros, aby zabrali numer z TP do nich
    (np. halonet - 1 zl/rok utrzymania, freeconet 5zl/miesiac).

    na linii stacjonarnej bedziesz mial nowy numer, ktory nastepnie
    zawiesisz (za 17zl+vat) lub ew. jak Multimo placi TP za linie to z
    niej zrezygnujesz.

    w ten sposob bedziesz mial swoj numer o voip operatora i nie bedziesz
    korzystal z linii tp.

    --
    ThinkXtra