  • Data: 2020-05-18 09:31:45
    Temat: Re: Nowy/młody samochód na długie trasy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2020 o 08:12 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Wiem co to jest automat i oczywiście on zwykle redukuje przy
    > wyprzedzaniu - wolisz jak za Ciebie wybiera, akurat przy wyprzedzaniu?
    Wszystkie którymi jeżdzę robią to dobrze - tzn w zalezności od szybkości
    wcisnięcia gazu redukują o 1,2 lub 3 biegi.
    Są takie co tego nie potrafią?

    > Bo przy wzniesieniach i lekkich zjazdach to jeszcze rozumiem, choć
    > posiadanie automata skutecznie zniechęciło mnie do kolejnego.
    > W ostrych górach też automat?
    Przede wszystkim w górach :-) - ale są rózne automaty i nie każdy daje
    radę, wtedy przechodzisz na tryb "ręczny" i zmieniasz jak manualem.

    > Najwygodniejszy jest przy trzymaniu w ręce fona i pisaniu prawa ręką
    > SMS-ów przy skręcaniu w mieście ;-)
    > Skoro "konieczny na długie trasy", to kiedy niekonieczny?
    Automat jest wszędzie wygodny, zwykła skrzynia to masochizm.
    Co kto lubi.

    TG