  • Data: 2010-04-22 22:09:59
    Temat: Re: Nowy samochód - koszty utrzymania.
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hqq310$d38$...@n...news.atman.pl...

    > Mysle ze przy tych kwotach nie warto sie szarpac i kombinowac z wlasnymi
    > czesciami, spodziewalem sie ze to duzo kosztownijsza zabawa.

    To nawet nie jest kwestia kombinowania, po prostu wiem, ze ASO zaopatruje
    sie w czesci tam gdzie ja :-)
    Np rzeczone lozyska FAG montowane w ASO kosztuja w nim 350 zl z wymiana ale
    za jedna strone. Dokladnie to samo lozysko kupuje za osiemdziesiat pare
    zlotych a warsztat wymienia rowniez za 80.

    > Co do tych lozysk, to rozumiem ze to juz po gwarancji tak? Bo zalozmy
    > gdyby mi zaczelo szumiec na GW to by zrobili za darmo?

    Tak przypuszczam ale lozyska generalnie w Octavii dluzej wytrzymuja. Znajomi
    wymieniaja przy przebiegu miedzy 100 a 200 tys km. Mozliwe, ze wjechalem w
    jakas wieksza dziure (nie przypominam sobie) albo po prostu mialem pecha. No
    i w Skodzie masz tylko 2 lata gwarancji (minimum unijne).

    --
    ml