    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
    Date: Tue, 22 Nov 2016 21:01:42 +0100
    <o...@l...harvard.local>
    <o0petk$6la$1@node1.news.atman.pl> <o0uuoq$8dm$1@dont-email.me>
    <o0vni1$ise$1@node1.news.atman.pl> <o0vpg0$knb$1@dont-email.me>
    <o123f0$ufc$2@node1.news.atman.pl>
    <58349470$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2016 19:54:40 +0100, J.F. napisał(a):

    > A ile kosztowal most nad Rospuda ?

    > No i piasek ma byc zgodny z norma, a nie byle jaki :-)

    Nie wiem jak wyglądała budowa autostrad w okolicach Warszawy, ale zapraszam
    na budowę S7 Gdańsk - Elbląg. Na dużym odcinku jezdnie będą posadowione na
    palach. Najpierw wiercona jest dziura - circa 10 metrów głębokości, pół
    metra średnicy. Potem do dziury wkładane jest zbrojenie, a na koniec
    zalewane jest to zaprawą cementową. I tak co kilka metrów na odcinku
    kilkudziesięciu kilometrów.
    Już budowniczowie obwodnicy Lęborka wyobrażali sobie, że na takim płaskim
    terenie wystarczy nasypać tłucznia, potem pisku, asfalt i droga gotowa!
    Szkoda, że po miesiącu droga została zamknięta, bo zaczęła tonąć w grząskim
    gruncie, na którym powstała.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek