  • Data: 2021-06-17 00:26:08
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-16 o 19:35, Shrek pisze:

    > Ale ja nie o tym. Ma nie jeździć i zasadniczo nie jeździ. Jak mu się
    > zdarzy to trudno.

    Nie. Nie "mu się zdarzy". I na pewno nie "to trudno".
    Albowiem opiekun dzieciaka nie dopilnował, a przez to mógł dziecko
    narazić na śmiertelne niebezpieczeństwo. Na przykład ja mogę jechać
    tamtędy ze 30 km/godz i kiedy taki dzieciak nieświadomy mi wyskoczy,
    mogę mu przetrącić kręgosłup. Nie dość, że dzieciak może do końca życia
    leżeć w łóżku, to jeszcze rodzice będą uważali się za pokrzywdzonych,
    kiedy będą musieli płacić za uszkodzenie mojego roweru. A na dokładkę ja
    będę miał też niełatwo z zasypianiem.
    I tak, takie właśnie takie sprawy powinny trafiać przed oblicze
    sędziego, bo mandat dla tępych rodziców może być mało skuteczny.

    --
    -
    Akarm