    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: O wilczycy nowa...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 13 Jul 2021 12:45:26 +0200

    On Tue, 13 Jul 2021 11:58:10 +0200, trybun wrote:

    > Nic, próbowałem i jak na razie więcej szkód niż korzyści. Na

    Naprawde? Szkoda przez brak informacji IMO duza.

    > usprawnienie na tyle żeby działało to w miarę sprawnie trzeba będzie nam
    > jeszcze poczekać.
    > Oczywiście mowa tu o Google Maps, bo u innych może to działa lepiej.

    Janosik jest IMO jeszcze gorszy - wielu koreczkow nie widzi, lub widzi
    z duzym opoznieniem. W dodatku bardzo niechetnie pokazuje korki na
    mapie, wiec czlowiek nie ma "ogladu sytuacji" - widze, ze mnie
    prowadzi na inną/złą droge, i nie wiem dlaczego. Google przynajmniej
    pokazuje lepiej.
    Choc czasem potrafi pokazac precyzyjnie i poczatek i koniec korka ...
    ale to widac jakas bardziej stacjonarna sytuacja.

    AM i TomTom ... moze one dzialaja lepiej.

    No i pisalem jeszcze o pewnym zdarzeniu gdzies sprzed 2-3 lat.
    W radiu slysze, ze bedzie przebudowa przejazdu kolejowego w
    miejscowosci ... hen gdzies daleko, i droga od jutra bedzie zamknieta
    na dlugo.

    Wiec zagladam na strone GDDKiA - brak informacji. W pliku utrudnien -
    brak informacji. Poczekalem do "jutra" ... google omija te droge.
    Targeo/Automapa - omija. Janosik ... prowadzi w najlepsze przez.
    Na stronie GDDK info juz jest, w pliku tez juz jest - wprowadzili
    gdzies poznym popoludniem, jakby nie mozna bylo wczesniej.

    No ale GDDKiA ma info o drogach krajowych. Remonty na innych drogach
    to znaja inne dyrekcje. Jakby nie mozna bylo tego wrzucic do jednego
    pliku.

    J.