  • Data: 2021-07-18 00:45:48
    Temat: Re: O wilczycy nowa...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2021 o 23:59, Eneuel pisze:
    > trybun nie lubi gier hazardowych:

    > Wg mnie googlasta trafia korkami bardzo dobrze.

    Oj chłopcy, chłopcy. Nawet nie wiecie, że goglasta używa algorytmów z
    innych smartfonów, nawet jeśli posiadacze nie uzywają w danej chwili
    nawigacji a mają włączony GPS\transmisję i uruchomioną w tle usługę
    "moje miejsca" gdzie sporo osób to ma włączone. Jest to JEDYNA nawigacja
    mająca takie możliwości.

    Inna sprawa, że Trybik jak i E-manual mieszkają w miejscach o bardzo
    małym nasileniu ruchu, przez co niewiele wiedzą na te tematy. Co do
    Białegostoku, to tam jakieś letkie zacofanie technologiczne i korki
    nieszczególne nawet a Trybik do dużego miasta też ma spory kawałek.
    Jeszcze inna sprawa, to rozumienie "timingu" korków...ale jakoś nie chce
    mi się wykładać tej dość prostej wiedzy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>