    Subject: Re: O wilczycy nowa...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <sckf52$nct$1@gioia.aioe.org> <scuc4c$10jh$4@gioia.aioe.org>
    <scvjru$t5p$1@gioia.aioe.org> <60f35da8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd1vnm$10pi$1@gioia.aioe.org>
    <60f48dfb$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd2bka$1ghi$1@gioia.aioe.org>
    <60f4b612$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd52jo$1ta5$2@gioia.aioe.org>
    <60f68645$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <sd6m3a$cvj$1@gioia.aioe.org>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 20 Jul 2021 22:20:33 +0200

    W dniu 20.07.2021 o 16:20, Eneuel pisze:
    > LordBluzg od lat nie wnosi do rozmów niczego ciekawego...
    >
    > E: samochody nie muszą jechać, by stworzyć korek...

    > Mogą stać na jezdni -- rozbite, zepsute, bez paliwa, zatrzymane
    > przez policję... (mogą choćby stworzyć korytarze
    > życia)

    Na jezdni w garażu? Korytarz życia w garażu?

    > Bluzgasz i bredzisz...
    >
    > Można wyjechać częściowo z garażu tak, by poza garażem stworzyć
    > korek;

    Aaa, jednak wyjechać z garażu, nono, częściowo, tak niezabardzo :)

    > można mieć w garażu wiele samochodów -- choćby w garażu
    > publicznym, ale nie brakuje ludzi mających w swym osobistym
    > garażu więcej niż jeden samochód...

    Nono i mapa/nawigacja wtedy pokaże korek w garażu, kto by się
    spodziewał... :)

    > Oczywiście wcześniej pisałem o korku stworzonym przez samochody
    > jakoś zatrzymane na jezdniach -- warunkami atmosferycznymi,
    > awariami, kolizjami itd...

    No, w garażu.

    > Nie pamiętam żadnego postu, w którym byś napisał coś mądrego...
    > Bredziesz i bluzgasz pseudolordzie...
    >
    > Może ktoś Ci dopomoże -- cytując coś mądrego Twego autorstwa?...

    Hmm, jesteś jedną z niewielu osób, które mają problem ze zrozumieniem
    nawet prostej wypowiedzi. Mogę domniemać, że masz uszkodzoną pamięć albo
    zwyczajnie niczego jeszcze nie zrozumiałeś z moich wypowiedzi. Jak
    dotąd, udowadniasz tylko, że jesteś debilem więc nie dziwię się że nie
    rozumiesz :)

    > Może ktoś Ci dopomoże -- cytując coś mądrego Twego autorstwa?...

    Napiszę Ci coś mądrego:

    JESTEŚ DEBILEM :)
    --
    LordBluzg(R)