  • Data: 2011-04-13 14:13:58
    Temat: Re: [OC] Gdzie najkorzystniej ?
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-12 10:08, Jasio pisze:

    > Można, można.
    > Kolega SRADem przy prędkości parkingowej rozpruł crashpadem cały bok w
    > mazdzie 3.
    > Tylny błotnik, drzwi, przedni błotnik - poszły jak karoseria trabanta.
    >
    > Bez ubezpieczenia zesrałby się z żalu i do dziś spłacał blacharza.

    No widzisz, a ja crash padem uderzyłem w omegę i omega wyrwała mi crash
    pad, uszkodziła chłodnicę a ja jej zarysowałem zderzak na odcinku 3cm.
    Jak myślisz czy takich ja ja sytuacji jest więcej czy takich jakie miał
    twój kolega? :)

    BYć może są przypadki że po zderzeniu czołowym motocykla z tirem zginął
    kierowca tira ale na podstawie tego przypadku nie opierałbym tezy że tir
    jest mniej bezpieczny dla kierowcy od motocykla.

    Pozdrawiam
    Rafał