  • 1. Data: 2010-01-01 08:56:23
    Temat: Re: OC szkoda zagraniczna
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    Grzegorz pisze:
    > do WALDKA - teraz lepiej ??? jezeli tak to czekam na odp. w temacie szkody

    Zależy od ubezpieczyciela.
    U mnie w rodzinie był przypadek, że auto zarejestrowane w Austrii,
    zostało uszkodzone w Czechach przez obywatela Polski.
    Sprawę prowadził czeski ubezpieczyciel (poistovna), na dodatek czescy
    policjanci źle spisali nr rejestracyjny polskiego auta (zamiast 0 (zero)
    wpisali O (o) ), wiec papiery były odsyłane z miejsca w miejsce.
    Ogólnie sprawa ciągnęła się ok. roku czasu, zanim autoryzowany serwis w
    Austrii zdecydował się na naprawę po otrzymaniu wszystkich papierów od
    ubezpieczycieli.

    Gwoli ścisłości dodam, że sprawa była ponaglana zarówno u
    ubezpieczycieli w czechach i w austrii.

    Inne przypadki nie są mi znane.
    Wszystko więc zależy od sytuacji.

    Przemek