  • 1. Data: 2010-01-01 09:20:49
    Temat: Re: Stacje paliw nie chcą podawać ceny paliwa przez telefon
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 29 Gru 2009, 13:50, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Bliska Orlen G rczewska - dzwonie z zapytaniem o cen PB95 - nie chc poda
    > przez telefon. Podobnie Lukoil Prymasa odmawia podania ceny.
    > czy ich pogi o?

    Ja kilka razy dzwoniłem na różne stacje to nawet nie odbierają
    telefonów. Korzystam ze strony www.stacjebenzynowe.pl ale mam już
    kilka stacji sprawdzonych pod kątem niższej ceny we Wrocławiu: BP
    Kromera, Orlen Krzywoustego, Tęczowa i tankuje tylko tam.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 2. Data: 2010-01-02 15:57:36
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com>

    Erazmus pisze:

    > Ja kilka razy dzwoniłem na różne stacje to nawet nie odbierają
    > telefonów. Korzystam ze strony www.stacjebenzynowe.pl

    Polecam tez www.cenapaliw.pl
    Dosc dobrze aktualizowane, przynajmniej jesli chodzi o W-we.

    Pozdrawiam,
    Wojtek