  • Data: 2019-01-04 11:52:39
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-04 o 11:44, T. pisze:
> [...]
    pl...

    olaly-nowy-kryzys-tym-razem-na-rynku-cukru.html

    i-na-cukier-unia-przezywa-kryzys-cukrowy.html

    > Przed sprzedażą cukrowni, bo to w konsekwencji doprowadzi do podwyżek
    > cen cukru.
    > T.
    Ps. Słuchałem bardzo ciekawego wywiadu z senatorem Janowskim w radiu.
    Właśnie chciałem go odszukać a tu ciekawostka:
    Tak wygląda strona główna:

    https://polskieradio24.pl/Szukaj?q=janowski

    A tak jak się wejdzie głębiej w drugi od góry:

    https://polskieradio24.pl/130/2351/Artykul/2150811

    Ciekawe, komu się naraził (że to usunęli), bo poleciał po bandzie
    nazywając złodziei złodziejami. Słuchałem tego na żywo.
    T.