  • Data: 2010-05-28 15:00:39
    Temat: Re: [OPEL] Zapalająca się kontrolka chyba sondy lambda
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hto9si$11r$1@inews.gazeta.pl...

    > Raptem z 350 km w obie strony. W poniedziałek odstawiam im auto i niech
    > działają. Jeśli nadal będą twierdzić, że to sonda lambda, to gotów jestem
    > kupić i założyć nówkę dla udowodnienia swojej racji. Oczywiście w
    > przypadku ich błędu zażądam zwrotu poniesionych kosztów, a jeśli nadal
    > problem będzie występował w ostateczności zerwę umowę ze względu na
    > niezgodność towaru (usługi) z umową.

    Z tymi sondami to jest jeszcze inna sprawa. Nie wiem czy tak jest napewno
    ale rozmawiałem z jednym mechanikiem który mówił mi że obecnie często są
    dwie sondy tzw OBDII, jedna sterująca składem mieszanki a druga za
    katalizatorem która sprawdza jakość spalin i niekiedy po przesiadce na gaz
    właśnie ta druga "szaleje". Nie powoduje to jednak niczego złego poza tym że
    świeci się na desce. Ile w tym wszystkim prawdy jest to nie wiem.