  • Data: 2023-05-20 21:20:07
    Temat: Re: [OT] - "Dekoder tv, internetowy"
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2023 o 21:40, heby pisze:

    > Robi to darmowy MuMuDVB. To nic specjalnie skomplikowanego, więc
    > spodziewałem się, że ktoś to ogarnia na skalę kilku tysięcy userów.
    >
    > Majac ze 3-4 sztuki R-Pi, albo jeden silniejszy cpu i dobrą antenę w
    > innej lokalizacji mógłbym te strumienie z kilku multipleksów sam
    > wystawiac na jakimś OpenVPN, tylko że po drugiej stronie nie ma właśnie
    > prymitywnego urządzenia do odbioru, przystosowanego dla osoby starszej.
    > Wszystkie kanały w danym multipleksie są strumieniowane na raz, więc
    > nawet kanał sterujący, zwrotny, nie jest potrzebny.

    To chyba jak jest nadajnik jak wyżej to i odbiornik jest. W instrukcji
    poszukaj. Co najwyżej nie ma zbyt wielu zainteresowanych odbieraniem
    8-krotnie większego strumienia. Także przeciętne urządzenia box
    niekoniecznie radzą sobie z przetwarzaniem takiego strumienia. Chyba, że
    radzą i wystarczy byś instrukcję przeczytał.