    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] Internet w telefonie
    Date: Wed, 25 Feb 2009 07:21:59 +0100

    JoteR pisze:

    > Oczywiście, za wszystko trzeba zapłacić. Już operatorzy o to zadbali.

    > Nie każdy ma akurat w kieszeni wolne 700 zł (tak tak, panie
    > Strybyszewski, słownie: siedemset - jakoś te F480 wbrew twojemu ujadaniu
    > nie chcą stanieć, a nawet wręcz przeciwnie)

    Phii liczyc nie potrafia 399zl + 360zł i bez łaski :) za 760zł maja
    jeszcze w tej cenie 20 minut co miesiąc za darmo bez przepadania :)

    Ja rozumiem ze sa przypadki gdy telefon jest na rynku w astronomicznej
    cenie ale to chwilowe tak jest z F480 ktory jest jakoby go nie bylo.
    Duza dostawa do Play i cena spadnie.

    > i woli kupić na raty o
    > stałej wysokości, co przy latającej złotówce ma swoje zalety. W

    Sraty taty :) co ma kurs USD do tego

    sklepach
    > typu "raty 0%" ceny telefonów są kosmiczne, zatem policzmy to na
    > przykładzie "najpopularniejszej taryfy" w Play, czyli rat w wys.
    > 50zł/mies.: 50 zł x 24 miesiące = 1200 PLN za telefon oraz 2h i 46 min.
    > rozmowy miesięcznie.

    Albo 760zł i 20 minut miesiecznie :) bez przepadania i jakby cyrografow.
    Tylko mowisz chyba o wirtualnym telefonie i dlaczego nie podales oferty
    Orange ? Ten telefon za chwile na allegro bedzie po 500zł jak tylko
    fiozycznie bedzie w Play :) bo jest nieco wirtualny.

    Pozatym nie bierzesz pod uwage ze te 2h 46min PRZEPADAJA jak ich nie
    wykorzystasz drobiag ? Czasami ludzie wezma telefon za zlotowke i im
    polowa minut i tak przepada bo taryfa dla nich za duza.

    Tego nie ma prepaid

    > Pomijam tu takie niuanse jak jednorazowy (spory) wydatek na telefon
    > kontra "raty" czy w drugą stronę - wolność kontra cyrograf. Każdy musi
    > sobie sam wyliczyć, co mu się bardziej opłaci. Notabene był tu na grupie
    > jakoś rok temu zagorzały zwolennik prepaidu, który miesiąc po stoczonej
    > tu pyskówce, w której odsądził "abonamentowców" od czci, wiary i rozumu
    > - sam się przeniósł właśnie do Play na abonament, połasiwszy się na
    > telefon za złotówkę ;-) Ale przyznał bez bicia, że dokładnie sobie to
    > przekalkulował, a znając go również z innych grup wiem, że liczyć,
> [...]

    Ja nie od sadzam od wiary ale 80% ofert abonamentow jest ekonomicznie
    nie uzasadniona i ten F480 w Play to taki wyjatkowy wybryk roznicy
    700zł bo ile jest na C702, W910 w takim Orange dla abo 50zł ?

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/