  • 51. Data: 2022-10-26 23:04:58
    Temat: Re: [OT] Neostrada
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Mam polska wersję 102.4.0 (32bity) i tam tego nie ma, w Edycji są tylko
    > 'właściwości grupy dyskusyjnej'
    > w Narzędziach są Ustawienia ale nie ma Config edytor-a albo ja nie widzę :(

    A nie klikasz przypadkiem w Account settings?

    U mnie pozycja Preferences w menu Edit jest ostatnia, jak klikam to
    najpierw pojawiają się ogólne (General, Thunderbird Start Page), a Config
    Editor jest na saaamym końcu (taki mały guzik na samym dole, po
    przescrollowaniu całego okna w dół).

    Jak nadal nie znajdziesz to nagram video, jak to u mnie wygląda.

    --
    Słoń i mrówka przechodzą przez most.. Most się zerwał..
    Mrówka mówi do słonia: A mówiłam żebyśmy przechodzili osobno..

  • 52. Data: 2022-10-26 23:22:59
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.10.2022 o 12:24, Krzysztof Gajdemski pisze:

    > Jak na razie się nie zmieniły, chociaż ostateczna decyzja nie zapadła.
    >
    > k.
    >
    > PS Przy okazji, podziękowania dla tych, którym chciało się napisać
    > w sprawie utrzymania usługi. Te głosy na pewno będą brane pod uwagę,
    > chociaż palców w jednej ręce zasłużonego pracownika tartaku za dużo na
    > ich policzenie...

    Napisałem. Mam nadzieję, że policzycie mój głos wielokrotnie. :)

    Ale może by jakoś na różnych grupach napisać o tym?
    pl.internet.komunikaty to nawet ja nie czytam od lat...

    MJ

  • 53. Data: 2022-10-26 23:27:09
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 26.10.2022 o 22:29, Janusz pisze:

    > Mam polska wersję 102.4.0 (32bity) i tam tego nie ma, w Edycji są tylko
    > 'właściwości grupy dyskusyjnej'
    > w Narzędziach są Ustawienia ale nie ma Config edytor-a albo ja nie widzę :(

    Narzędzia/Ustawienia/Ogólne

    -> przewinąć na sam dół po prawej na dole "Edytor ustawień"

    MJ

  • 54. Data: 2022-10-27 00:46:59
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Wed, 26 Oct 2022 23:22:59 +0200, Michał Jankowski pisze:

    > Napisałem. Mam nadzieję, że policzycie mój głos wielokrotnie. :)

    No ba, jest moc. :)

    > Ale może by jakoś na różnych grupach napisać o tym?
    > pl.internet.komunikaty to nawet ja nie czytam od lat...

    Widziałem pokrewne wątki na paru grupach. Jakoś się ta informacja chyba
    rozeszła... Ale jeżeli jej gdzieś nie było, a uważamy, że być powinna, to
    napisać nie zaszkodzi. Hmm, a może rzeczywiście wysłać przypomnienie,
    tylko szerzej? Do zastanowienia.

    k.

  • 55. Data: 2022-10-27 09:37:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-26 o 23:04, Arnold Ziffel pisze:

    > A nie klikasz przypadkiem w Account settings?Nie, ale już znalazłem
    dzięki Michałowi.
    Dzięki za info.
    --
    Janusz

  • 56. Data: 2022-10-27 09:38:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-26 o 23:27, Michał Jankowski pisze:

    > Narzędzia/Ustawienia/Ogólne
    >
    > -> przewinąć na sam dół po prawej na dole "Edytor ustawień"
    Dzieki, znalazłem :)

    --
    Janusz

  • 57. Data: 2022-10-27 13:07:51
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Narzędzia/Ustawienia/Ogólne
    >
    > -> przewinąć na sam dół po prawej na dole "Edytor ustawień"

    Mam dosyć starą wersję TB, w dodatku po angielsku, i u mnie to wygląda
    inaczej. Czy taki opis jest wg Ciebie OK (w szczególności, czy config
    editor nazywa się w polskiej wersji edytorem ustawień)?

    Zalecanym rozwiązaniem jest wyłączenie tego modułu w następujący sposób.

    1. Menu Narzędzia (Tools)
    2. Pozycja Ustawienia (Settings)
    3. Pozycja Ogólne (General)
    4. Na samym dole okna preferencji jest przycisk Edytor ustawień... (Config
    Editor...)
    5. Należy go kliknąć i wpisać jsmodule
    6. Pojawią się różne wpisy, a jednym z nich będzie mailnews.nntp.jsmodule
    7. Jeśli jego wartość jest true (domyślnie), to trzeba go podwójnie
    kliknąć, żeby zmienił się na false

    --
    Jaki śliczny z ciebie chłopiec! - wykrzykuje ciocia.
    - Nosek masz po mamusi, oczy po tatusiu, usta po babci...

  • 58. Data: 2022-10-27 16:16:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-27 o 13:07, Arnold Ziffel pisze:

> [...]
    > 6. Pojawią się różne wpisy, a jednym z nich będzie mailnews.nntp.jsmodule
    > 7. Jeśli jego wartość jest true (domyślnie), to trzeba go podwójnie

    Dziękuję że się pomęczyłeś z tym opisem ale czasami warto przeczytać
    nowe newsy :) bo ja już ponad 3 godz temu napisałem że znalazłem i
    zmieniłem.
    --
    Janusz

  • 59. Data: 2022-10-27 16:16:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-27 o 16:16, Janusz pisze:

    > Dziękuję że się pomęczyłeś z tym opisem ale czasami warto przeczytać
    > nowe newsy :) bo ja już ponad 3 godz temu napisałem że znalazłem i
    > zmieniłem.
    Wygląda na to że pomogło :)
    --
    Janusz

  • 60. Data: 2022-10-27 19:54:22
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Dziękuję że się pomęczyłeś z tym opisem ale czasami warto przeczytać
    > nowe newsy :) bo ja już ponad 3 godz temu napisałem że znalazłem i
    > zmieniłem.

    Widziałem :) Napisałem opis żeby było na przyszłość + żeby móc wklejać,
    jakby ktoś jeszcze potrzebował.

    --
    Co myśli kura uciekająca przed kogutem?
    "Zrobię jeszcze trzy okrążenia dookoła kurnika żeby nie pomyślał ze