  • 61. Data: 2022-10-27 23:30:23
    Temat: Re: [OT] Neostrada
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-27 o 19:54, Arnold Ziffel pisze:

    > Widziałem :) Napisałem opis żeby było na przyszłość + żeby móc wklejać,
    > jakby ktoś jeszcze potrzebował.

    Ok, chociaż szansa że ktoś tu trafi np przez google raczej mizerna :(
    --
    Janusz

  • 62. Data: 2022-10-28 11:30:23
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Ok, chociaż szansa że ktoś tu trafi np przez google raczej mizerna :(

    Ale ja mogę na kogoś trafić i mu wkleić... albo ktoś inny może wkleić mój
    opis.

    --
    Za oknem wisi kobieta, trzyma się kurczowo parapetu i
    wrzeszczy! Mezczyzna stoi w

  • 63. Data: 2022-10-29 11:59:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-28 o 11:30, Arnold Ziffel pisze:

    > Ale ja mogę na kogoś trafić i mu wkleić... albo ktoś inny może wkleić mój
    > opis.

    Ok :)
    Ale faktycznie ta zmiana działa, teraz nawet po dłuższej przerwie wysyła
    posty bez problemu. Przedtem pierwszy nie szedł dopiero powtórka pomagała.
    --
    Janusz

  • 64. Data: 2022-10-29 14:32:59
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    w artykule <news:slrntli2mu.nbg0.songo-u@fugazi.debian.org.pl> pisze:

    > Jak na razie się nie zmieniły, chociaż ostateczna decyzja nie zapadła.

    W takim razie czyją sprawką jest bezsensowne ustawienie limitu wątków dla
    jednego użytkownika na 1 (słownie: JEDEN)? Jeśli na grupie nic się nie
    działo, to czytnik może przejść do następnej grupy zanim serwer rozłączy
    grupę poprzednią i wtedy dostanie odmowę połączenia.

    Czy to ma czemuś służyć?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 65. Data: 2022-10-29 15:56:23
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Sat, 29 Oct 2022 14:32:59 +0200, Andrzej P. Wozniak pisze:
> [...]
    > działo, to czytnik może przejść do następnej grupy zanim serwer rozłączy
    > grupę poprzednią i wtedy dostanie odmowę połączenia.

    Oczywiście, że niczemu by to nie służyło. Limit jest różny dla różnych
    klas połączeń, ale najniższy to 8 per host (dla dostępu r/w) oraz 5 per
    host (dla dostępu r/o). Limitów per ,,user" na serwerze news.neostrada.pl
    nie ma, jak nie ma publicznie dostępnych kont indywidualnych.

    k.

  • 66. Data: 2022-10-29 22:36:34
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Ale faktycznie ta zmiana działa, teraz nawet po dłuższej przerwie wysyła
    > posty bez problemu. Przedtem pierwszy nie szedł dopiero powtórka pomagała.

    Całe szczęście, że dało się naprawić :)

    --
    A znacie to jak student poszedl do profesora i zdaje..
    Ze nic nie umial i profesor nie wiedzial jaka ocene mu dac, bo nizszej

  • 67. Data: 2022-10-30 00:18:47
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > Całe szczęście, że dało się naprawić :)

    Mam włączone automatyczne raporty o awarii TB. I teraz nie wiem czy
    wyłączyć ten moduł mailnews.nntp.jsmodule czy nie wyłączać?
    Zakładam że im więcej raportów o błędach trafi do centrali tym szybciej
    zrobią poprawki.
    Mogę być naiwny :/

  • 68. Data: 2022-10-30 02:03:41
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    jn <j...@m...invalid> wrote:

> [...]
    > wyłączyć ten moduł mailnews.nntp.jsmodule czy nie wyłączać?
    > Zakładam że im więcej raportów o błędach trafi do centrali tym szybciej

    Zależy, czy chcesz korzystać z newsów, czy walczyć z wiatrakami... myślę
    że warto im to zgłosić, ale też myślę, że już jakieś zgłoszenia dostali.

    --
    Starszy facet, zmartwiony myślą o śmierci, przychodzi do lekarza i pyta:
    - Panie doktorze jeżeli ja przestanę pić, palić i pieprzyć - to czy ja

  • 69. Data: 2022-10-30 08:26:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-10-30 o 00:18, jn pisze:

> [...]
    > wyłączyć ten moduł mailnews.nntp.jsmodule czy nie wyłączać?
    > Zakładam że im więcej raportów o błędach trafi do centrali tym szybciej
    Ja im tez kilka raportów wysłałem, ale oni i tak mocno go poprawiają
    albo naprawiają :) bo co kilka dni mam aktualizację TB.
    --
    Janusz

  • 70. Data: 2022-10-30 15:06:44
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:slrntlqc87.q16c.songo-u@fugazi.debian.org.pl> pisze:

    > Oczywiście, że niczemu by to nie służyło. Limit jest różny dla różnych
    > klas połączeń, ale najniższy to 8 per host (dla dostępu r/w) oraz 5 per
    > host (dla dostępu r/o).

    Może i tak było (per host, jak słusznie zauważasz), ale do piątku.
    Od piątku wygląda to tak, jak napisałem - JEDNO połączenie per host.
    Wskutek tego przy synchronizacji serwera przeciętnie dla 15-30% grup
    odrzuca połączenie. Trudno to zauważyć komuś, kto subskrybuje tylko kilka
    grup, ale czasem odrzuca połączenie nawet przy wchodzeniu bezpośrednio na
    grupę.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)