  • Data: 2021-03-07 10:27:54
    Temat: Re: [OT] RETRO
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.03.2021 19:01, PeJot wrote:

    > Ludzie kolekcjonujący stare aparaty fotograficzne wcale nimi nie
    > fotografują.

    Mów za siebie. :) Mam w kolekcji kilka modeli Sony Mavica (jedne z
    pierwszych aparatów cyfrowych, jeszcze ze stacją dyskietek) i czasem
    zdarza mi się nimi robić okolicznościowe zdjęcia. Oczywiście nie na co
    dzień, ale fakt, że wszystko wychodzi na nich jak w latach
    dziewięćdziesiątych tworzy naprawdę fajny klimat. ;)

    Tak samo są ludzie, którzy mają w kolekcji Start II albo Smienę i od
    czasu zrobią tym jakieś zdjęcie.