  • Data: 2021-03-08 18:48:06
    Temat: Re: [OT] RETRO
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    In pl.misc.elektronika RadoslawF <r...@g...com> wrote:

    > Mnie fanu nie przysporzy żaden pecet, stare gierki są dla mnie fajne na
    > ośmio bitowacach i Amigach.

    Kiedyś kupię sobie Timex 2048. Bo to to jest moje dzieciństwo. Z drugiej
    strony może wtery czar pryśnie?

    > Ale mam wiedzę że ludzie wyszukują stare pecety na aukcjach i
    > przepłacają aby pograć w stare gierki.

    Jak pomyślę, ile ja tego złomu komputerowego mam... cała piwnica zawalona.
    Płyty, zasilacze, procesory, pamięci, najróżniejsze karty, napędy, parę
    monitorów (w tym MDA, ale do niego akurat mam sentyment), generalnie
    wszystko. Jakoś tak się to gromadziło przez lata. Możnaby to w końcu
    posortować, potestować i posprzedawać, to by było na Timexa ;)

    --
    Przebiega zając przez jezdnię, aż tu nagle się potknął. A jako, że zające
    maja 2 duże wystające zęby, to wbił się tymi zębami w asfalt. Próbuje