  • Data: 2020-11-17 21:10:26
    Temat: Re: [OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpieczniki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 17/11/2020 20:39, LordBluzg(R) wrote:

    >No wiem, ale wyjaśnij to kobitkom od ekologii...

    2zl miesiecznie, ale jednak 24zl rocznie.
    IMO - mozna lepiej wykorzystac 24 zl - chocby na kebaba :-)

    No dobra - to tylko 24 zl, u mnie w mieszkaniu jak "nic nie jest
    wlaczone" to jakies 40-50W znika.
    I to juz mnie troche denerwuje ...

    J.

    P.S. Moze i mozna lepiej wykorzystac 24 zl, ale pstrykac w listwe mi
    sie nie chce :-P