    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpieczniki
    Date: Thu, 19 Nov 2020 08:58:33 +0000 (UTC)

    yabba <...@...pl> wrote:

    > Normalny objaw przy nagłym podłączaniu kilku dużych zasilaczy impulsowych.

    Tak...

    Testowaliśmy w poprzedniej firmie urządzenia. 10 zasilaczy wtyczkowych
    (małych, to miało ok. 10 W), podłączonych do listwy.

    Jak się podłączyło listwę do prądu po nocy, to zabezpieczenie wywalało
    (nie wiem jakie, podejrzewam że 16 A najmarniej).

    Ot, kondensatory.

    --
    Na jednej z uczelni student podchodzil do egzaminu w sesji
    zerowej. Bardzo mu zalezalo na wczesniejszym terminie, ale tez nie